{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
184 visninger | Oprettet:

Så er det ved at være tid ! {{forumTopicSubject}}

Har omsider fået bestilt tid hos dyrelægen !
Mille skla striliseres den 2/2-06..
Er spænt på hvordan det kommer til at gå da hun er en smugle pylret... Jeg skla aflever hende ca kl 9:00 og hente hende igen ca kl. 13:00...
Min mor har sagt at det er en god ide jeg ikke skal noget dagen efter, hun mener at jeg skal være her hjemme og holde meget øje med hende da hun måske stadig vil være påvirket af nakosen og derfor ikke må og kan hoppe op nogle steder...
Er det rigtig eller hvordan ? har nu tænkt mig det alligevel men vil nu gerne høre jer andres meninger ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er det ved at være tid !
  • #1   15. jan 2006 okay tak for de gode håd, bliver helt sikker hjemme lige meget hvad og få bare lov at sove...

• #2   17. jan 2006 ja, det er hurtigt. men gå ud fra at de mener det er sådan et lille indgrab at der intet sker... Men vil da blive hjemme og holde øje med hende...
    Vil lige fortææe noget når nu du siger at det er hurtigt vi få lov at hente hende, så har vores hun silde fået fjernet underlivet og der kom hun også hjem samme dag og det er et lidt støre indgrab på en hund end på en kat, hun lå bare her hjemme og var dybt ullyklig fordi det selvf gjorde ondt selvom hun fik smertestildene så hun ikke kunne gå... men tror seriøst der er beder de kommer hjem til dem de kender og til rare omgivelser... Vi mennesker vil da heller ikke ligge på hospitalet men heller være hjemme og have det skidt...
    Men tak for kommentaren og rådet..

Kommentér på:
Så er det ved at være tid !

Annonce