184 visninger
|
Oprettet:
Så er det ved at være tid ! {{forumTopicSubject}}
Har omsider fået bestilt tid hos dyrelægen !
Mille skla striliseres den 2/2-06..
Er spænt på hvordan det kommer til at gå da hun er en smugle pylret... Jeg skla aflever hende ca kl 9:00 og hente hende igen ca kl. 13:00...
Min mor har sagt at det er en god ide jeg ikke skal noget dagen efter, hun mener at jeg skal være her hjemme og holde meget øje med hende da hun måske stadig vil være påvirket af nakosen og derfor ikke må og kan hoppe op nogle steder...
Er det rigtig eller hvordan ? har nu tænkt mig det alligevel men vil nu gerne høre jer andres meninger ?
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
Vil lige fortææe noget når nu du siger at det er hurtigt vi få lov at hente hende, så har vores hun silde fået fjernet underlivet og der kom hun også hjem samme dag og det er et lidt støre indgrab på en hund end på en kat, hun lå bare her hjemme og var dybt ullyklig fordi det selvf gjorde ondt selvom hun fik smertestildene så hun ikke kunne gå... men tror seriøst der er beder de kommer hjem til dem de kender og til rare omgivelser... Vi mennesker vil da heller ikke ligge på hospitalet men heller være hjemme og have det skidt...
Men tak for kommentaren og rådet..
Så er det ved at være tid !