2.086 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
lave sit eget kradsetræ?? lave sit eget kradsetræ??
Har tænkt over om det er billiger at lave sit eget kradsetræ?
og er der nogen som har været kreative ang, katte ting??
0 synes godt om
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 38
Han tog alm træ og beklædte det så med nogle siv måtter (Tror jeg de hedder) Han lavede dog bare et lille krædetræ med en enkelt sideplads..
Det kunne man jo prøve først og så bagefter lave et større
Men ved ikke om det er billigere
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 277
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 52
Jeg vil dog sige at hvis man ikke selv har materialer liggende eller kan få nogle trærester af venner/bekendte, så kan det ikke altid betale sig at lave det selv. Vi havde selv nogle bræt-rester liggende fra nogle reoler vi har lavet, så de blev banket sammen til en stor ramme, omkring en platform, (en hylde vi havde tilovers) så det eneste vi brugte penge på var 2 ruller sisalgarn og en måtte.
Aldi og Lidl har f.eks. lige haft tilbud på nogle ganske udemærkede kradsetræer til 300kr ( købte det fra Aldi) Så det er ikke fordi man behøver at punge ud med det helt vilde for et færdigt et
jan 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 33
Jeg har lavet mit eget gulv til loft kradsetræ. Det er med et lille hus, en hængekøje og en hylde øverst. Det tog lang tid, men var det værd. Det er ca 2m højt.
Jeg vil tro det kostede ca 400kr i materialer.
Et tilsvarende koster mellem 1100 og 1600kr i de butikker jeg kiggede. Jeg synes det ser fint ud. Jeg kan prøve at lægge et billede op i min profil.
Man skal nok være lidt handyman
jan 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 33
lave sit eget kradsetræ??