Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lave sit eget kradsetræ??
  • #1   29. jul 2010 Ved min far lavede engang et til hans kat.

Han tog alm træ og beklædte det så med nogle siv måtter (Tror jeg de hedder) Han lavede dog bare et lille krædetræ med en enkelt sideplads..
    Det kunne man jo prøve først og så bagefter lave et større smiley

Men ved ikke om det er billigere smiley

• #2   29. jul 2010 okay, det billigest kradsetræ jeg har set koster 126 kr,tror i harald nyborg.

• #3   29. jul 2010 Vi lavede selv et kradsetræ til at starte på indtil jeg fik råd til at købe et. Kønt blev det ikke, men det virker. Faktisk bruger de det stadigvæk.
    Jeg vil dog sige at hvis man ikke selv har materialer liggende eller kan få nogle trærester af venner/bekendte, så kan det ikke altid betale sig at lave det selv. Vi havde selv nogle bræt-rester liggende fra nogle reoler vi har lavet, så de blev banket sammen til en stor ramme, omkring en platform, (en hylde vi havde tilovers) så det eneste vi brugte penge på var 2 ruller sisalgarn og en måtte.

Aldi og Lidl har f.eks. lige haft tilbud på nogle ganske udemærkede kradsetræer til 300kr ( købte det fra Aldi) Så det er ikke fordi man behøver at punge ud med det helt vilde for et færdigt et

• #4   30. jul 2010 Hej
    Jeg har lavet mit eget gulv til loft kradsetræ. Det er med et lille hus, en hængekøje og en hylde øverst. Det tog lang tid, men var det værd. Det er ca 2m højt.
    Jeg vil tro det kostede ca 400kr i materialer.

Et tilsvarende koster mellem 1100 og 1600kr i de butikker jeg kiggede. Jeg synes det ser fint ud. Jeg kan prøve at lægge et billede op i min profil.

Man skal nok være lidt handyman smiley jeg fik hjælp af min far.

• #5   30. jul 2010 Der er allerede et billede hvor man kan se noget af det. Men smider et billede op hvor man kan se det i fuld størrelse

Kommentér på:
lave sit eget kradsetræ??

Annonce