{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hjælp søges til killing.. {{forumTopicSubject}}

Hej... Jeg har en killing fra maj mdr, så hun er ik så gammel, men hun bider i en konstant, det er hun begyndt på her på det sidste.. Det er rigtig træls, da man ik rigtig kan nusse med hende, uden hun lige pludselig flyver i hånden på en eller blir arig? Hvad kan man gør ved det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges til killing..
  • #2   11. aug 2010 Har haft det oppe at vende, men sys ik rigtig jeg har pladsen til to katte:(

  • #3   11. aug 2010 Enig med Lotte, de har en masse krudt at brænde af.
    Jeg er ved at starte mit opdræt og skulle kun have haft en avlshun her til at satrte med, men det blev til 2 smiley
    Og det fortryder jeg bestemt ikke! De har SÅ meget glæde af hinanden!


  • #4   11. aug 2010 Når hun bider skal du forsøge IKKE at flytte hånden som man normalt gør , det gir hende en positiv effekt på at du flytter hånden , så det virker for hende at bide .

    Prøv også at aflæse hendes signalere for hvornår hun flyver på dig , så du stopper nussen med det samme , de begynder for det meste at ryste med halen inden .

    Rør du hende på maven eller andre steder hun kan være lidt kilden ?

    Men som Lotte siger , en legekammerat ville ikke være en dum idé


  • #5   11. aug 2010 Jeg nusser hende ik på maven, da det fandt jeg ud af fra start af at det kunne hun ik li.. men når du stryger hånden fra nakken ned efter kan hun godt lige pludselig flyve i hånden.. men kan aflæse hende på halen da den får højt fart på fra side til side, og så ved du at det kan ske.. Det er lidt træls.. Men ge´neralt når hun spiser osv gør hun ingenting, der er hun ganske rolig og spinner vildt meget. Hun er opvokset med børn omkring sig og der har hun ik gjort noget ved de små børn.

  • #6   11. aug 2010 Kan det måske have noget at gøre med tænderne, hvis de skal til at skiftes ud?


  • #7   11. aug 2010 Hvor stor er huset/lejligheden? Siden du ikke mener der er plads til 2?

  • #8   11. aug 2010 Der er os nogen katte der er lidt 'kildne' omkring haleroden , det er min f.eks. Den vil gerne ha jeg nusser den på halen , altså lige holder fast blidt rundt om og køre op , men jeg er nødt til at hoppe over hendes kildne sted smiley
    Man kan godt forbedre det en smule ved hjælp af klikker træning . Du kan eventuelt prøve at læse bogen 'træn din kat' af Maiken lysholm sten , den er rigtig go, og der står svar på de fleste adfærdsproblmer og hvordan disse løses . Jeg har fået meget ud af bogen i hvertfald smiley


  • #9   11. aug 2010 bor i en lejlighed på 70kvm.. Har haft kat på 55kvm, men det var alt for lidt plads..

    Tak for tippet om bogen, må jeg heller se om jeg ik kan få fat i, da det måske kan hjælp:)


  • #10   11. aug 2010 Hehe, 70kvm. Jeg bor på 88 og har 3katte smiley
    Jeg vil love dig at du mærker mindre at have 2 end en, fordi de kan aktivere hinande....


  • #11   11. aug 2010 Tak for hjælpen, må lige overveje den en ekstra gang med kat nr 2:)


  • #12   11. aug 2010 Du kan nu med sindsro få dig endnu en kat og min første lejlighed var nu kun på 35 kvadrat meter men jeg havde da tre katte men man lagde nu ikke rigtig mærke til dem så jeg købte mig en ekstra og endte da med to ægte huskatte samt to persere smiley
    Men min første indskydelse var nu at der er tandskift i vente for så klør det jo i bisserne og derfor bliver der så bidt en smule ekstra.
    Men held og lykke med din måske kommende kat nr. 2 samt kram den du har nu fra mig af


  • #13   11. aug 2010 Syns jeg du skal, mine piger lege ta´ fat med 150km. i timen lige nu, hehe... Så når vi går i senge vil de bare slappe af om nusse smiley

  • #14   11. aug 2010 Anette - Når vi tænker i plads, er det i gulv-kvadratmeter.
    Katte har MEGET mere plads, da de bevæger sig på flere forskellige niveauer, f.eks. borde, stole, skabe osv.

    Din killing leger med dine hænder og fødder, som den ville lege med en jævnaldrende killing. Du er dens eneste familie nu, og så går det ud over dig (i mangel af bedre), for den ved nemlig ikke, at du ikke har det samme tykke skind som den.

    Du vil gøre både killingen og dig selv en kæmpe-tjeneste ved at anskaffe en jævnaldrende killing (måske en af dens søskende?).

    Killingerne kan slåslege og putte med hinanden, når du ikke er hjemme, og du selv vil få mange sjove oplevelser ved at se de små størrelser tonse rundt med hinanden.
    (Og så kan du tage af sted hjemmefra med god samvittighed).



  • #15   11. aug 2010 Mega- Giver dig helt ret! hehe... Du skulle se de 2 tosser der løber rundt nu! ha´ ha´...
    Det kan hurtigt gøre en dårlig dag til en god!


Kommentér på:
Hjælp søges til killing..

Annonce