740 visninger
|
Oprettet:
missen med på ferie {{forumTopicSubject}}
hejsa.
kæresten og jeg har snakket om at leje et sommerhus her senere på året. det vi har set på må man gerne have husdyr med. men det ligger på sjælland og vi bor omkring horsens. så det er ca 3 timers transport.
spærgsmålet er så om jeg kan være bekendt overfor bastian(katten) at placere ham i transportkasse så længe? og er det evt andet vi skal være opmærksom på?
vi har mulighed for at få ham passet et andet sted hvis vi ikke kan have ham med.
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
Vi havde Frigg med i sommerhus i år, det var en køretur på omkring 2 timer - hun tog turen ok, men det var klart en succes at have hende med i sommerhus - hun var "hjemme" i løbet af et kvarter, men hun er også meget åben-sindet..
Turen hjem var dog knap så sjov, men det var på grund af varmen, vi ramte uheldigvis en dag hvor det var smadder varmt, men det er jo nok ved at være ovre..
Held og lykke med det..
sep 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 4 Svar: 11
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
så i dag tog jeg toget hjem og besøge min forældre, da sklen først starter sidst i august.
Silke var lidt nervøs i starten, men var ellers rolig under hele togturen, indtil vi selvfølgelig nåede til storebæltstunnellen, så mjavede den igen, og jeg tror det er på grund af trykket.
men togturen var helt klart bedre, nok også fordi der ikke er så meget larm i en togkupé end der er i en bil. mit gæt.
men ellers kan man prøve med noget beroligende til katte. det hedder zylkéne. kan være det hjælper
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
missen med på ferie