{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

missen med på ferie {{forumTopicSubject}}

hejsa.

kæresten og jeg har snakket om at leje et sommerhus her senere på året. det vi har set på må man gerne have husdyr med. men det ligger på sjælland og vi bor omkring horsens. så det er ca 3 timers transport.

spærgsmålet er så om jeg kan være bekendt overfor bastian(katten) at placere ham i transportkasse så længe? og er det evt andet vi skal være opmærksom på?
vi har mulighed for at få ham passet et andet sted hvis vi ikke kan have ham med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  missen med på ferie
  • #2   12. aug 2010 Vil også sige det kommer an på kattens sind.. Er han ellers van til at køre og komme med ud? Er han en åben kat?
    Vi havde Frigg med i sommerhus i år, det var en køretur på omkring 2 timer - hun tog turen ok, men det var klart en succes at have hende med i sommerhus - hun var "hjemme" i løbet af et kvarter, men hun er også meget åben-sindet..
    Turen hjem var dog knap så sjov, men det var på grund af varmen, vi ramte uheldigvis en dag hvor det var smadder varmt, men det er jo nok ved at være ovre.. smiley
    Held og lykke med det..

• #3   12. aug 2010 "basse" har ikke været så vant til at køre bil. det er mest det der holder mig tilbage. synes det ville være synd hvis han ikke kunne lide den lange tur. men kan man gøre turen mere behagelig for ham hvis det skulle være.

• #4   12. aug 2010 Jeg bor på Lolland, og har haft mine katte med til Bornholm (kommer derfra så min familie bor stadig derover)... Turene derover har gået fint, en lille smule miav i starten, men så var det over... Har så sådan nogle smarte transportkasser hvor jeg kan åbne ovenpå og stikke en hånd ned og kæle dem... Det nød de rigtig meget... Men altså både de lange køreture og sejlturen har gået over al forventning smiley

• #5   12. aug 2010 jeg har lige prøvet begge dele, da jeg skulle flytte i mandags. mine forældre kørte mine ting og mig derover, køreturen var også på 3 timer. Silke mjavede næsten hele tiden, og kradsede i boksen. den havde også tisset og var helt våd, så det gik ikke så godt.
    så i dag tog jeg toget hjem og besøge min forældre, da sklen først starter sidst i august.
    Silke var lidt nervøs i starten, men var ellers rolig under hele togturen, indtil vi selvfølgelig nåede til storebæltstunnellen, så mjavede den igen, og jeg tror det er på grund af trykket.
    men togturen var helt klart bedre, nok også fordi der ikke er så meget larm i en togkupé end der er i en bil. mit gæt.

men ellers kan man prøve med noget beroligende til katte. det hedder zylkéne. kan være det hjælper smiley

• #7   12. aug 2010 det prøvede jeg også. men det hjalp desværre ikke hos mig smiley

Kommentér på:
missen med på ferie

Annonce