{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af killinger
  • #1   19. aug 2010 Du giver hende mulighed for alternative steder du gerne vil have killingerne - maåske bunden af et skab der er dunkelt?

    Den her kamp vinder du ikke - hun vil have et sted hun føler killigerne er i sikkerhed



  • #2   19. aug 2010 Jeg gætter på, at killingerne er ca.2uger gamle... de er ved at åbne øjne... i den periode vil hunkatten ofte have, at de har det meget mørkt... Der er mørkt under jeres sofa... Prøv at give hende en dækket hule ved siden af sofaen.

  • #3   19. aug 2010 Min ville også ind under sofaen og det skulle hun ikke da vi skulle til at flytte møblerne, jeg fik hende overtalt til at ligge i bunden af et skab hvor lågen kun stod lidt på klem så der var dejlig mørkt, der er hun nu og virker godt tilfreds for det er også i et rum hvor der er fred og ro ;0)

  • #4   19. aug 2010 killingerne er 2 uger på søndag og har fået øjne og er blevet gode til at møve sig ud af den hule som hun selv har lagt dem i..
    Hulen hun valgte er inde under sådan en kradsetræ, men nu vil hun gerne flytte dem under sofaen..

    Jeg har et sted under min trappe som hun kan bruge men hun vil kun sofaen.. imorges prøvede hun at flytte den ene killing men jeg lagde den på plads igen og hun har ikk prøvet siden heldigvis da smiley


  • #5   19. aug 2010 Nej man vinder sjældent kampen mod en mor mis, hvorfor kan de ikke ligge under sofaen ?


  • #6   19. aug 2010 ja normalt plejer mine råd at virke, syntes jeg - men her holder jeg "mund"...smiler....jeg har nemlig selv lige nu et kuld på 8 og 4 uger - det på 4 uger bliver flyttet konstant af : missemor selv...så flytter plejemor dem andet sted, og så slæber en 3 hunkat dem 3 sted...smiler....

    kunne ikke forstå, hvordan i alverden de kunne komme ud fra afspærring, som nu har funket i et par dage for mor og plejemor...lige indtil vi så så at Only (3 mor) sjæler de små...ja hun kunne gå i løbetid i stedet for og få sine egne børn smiler

    Held og lykke

    Heidi og birmabanden


  • #7   19. aug 2010 con meo..sjovt nok har jeg også en bimse som vil stjæle de andre´s killinger og hende går vi også bare og venter på hun kommer i løb men nej nej..

Kommentér på:
Flytning af killinger

Annonce