{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Det sidste døgn spændene drama :D {{forumTopicSubject}}

Heej KG..

Sikke tiden går, har snart haft Cleo i 2 uger og hun er faldet rigtig godt til, næsten alt for godt..

Det hele startet i går, ved en 1 tiden om natten,. Jeg lå og læste i min seng, inden jeg ville ligge mig til.. Jeg lagde endtlig godt mærke til at jeg hørte et "BLUB" og tænkte faktisk ikke mere over det end da jeg ville sige godnat til Cleo der havde lagt sig i fodenden.
Jeg tog hende ind til mig, og så kunne jeg ikke forstå hvorfor hun var våd.. Så gik jeg ud på toiletet og så kunne jeg se at toiletbrættet var vådt, så Cleo har lige været en tur nede og vende i Toilettet uhmm,.. fik hende self tørret godt og så skulle vi lige putte og nusse lidt inden vi faldt i søvn..

- I dag var jeg hjemme ved mine forældre efter 3 ugers tid siden.. og da jeg skulle hjem stødte jeg lige på min dejlige hankat Bølle. Og tænk sig en gang jeg kunne ikke kende ham, han var blevet så bred og kraftig, faktisk rigtig lækker og se på og nusse med,. Jeg blev så skræmt at jeg var nød til at lige at tjekke hans ører for tattos heh ,. Ved ikke om han rigtig har været til æde kilde eller fordi man har vendet sig til Cleo der kun er en lille Baby,. hehe

OBS. vil gerne lige sige grunden til Bølle ikke bor hos mig men mine forældre er at han har vendte sig til udelivet og nyder naturen, og jeg vil aldrig kunne tilgive mig selv for at indespærre ham i en lille lejlighed uden adgang til udeliv,. Så derfor (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det sidste døgn spændene drama :D
Kommentér på:
Det sidste døgn spændene drama :D

Annonce