{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

Urinprøve hvordan? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft lidt problemer med to af kattene.
Som er begyndt at tisse rundt omkring på gulvet og i tæpper og hvor lille bandit sover.

Så nu ville jeg lige spørge herinde.
Hvis jeg nu kan købe en urinprøve test nede hos min dyrlæge.
Hvordan fungere så noget så?

For nu er Chili ikke den mest villige kat smiley

Så nu må jeg lige høre.
Så jeg ved hvad jeg kan vente mig.

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urinprøve hvordan?
  • #1   5. sep 2010 Jeg fik et testsæt med hjem fra dyrlægen. Det består af noget speciel grus som er "ikke sugende" som man hælder i en rengjort lille kattebakke og så lukker man katten inde i et rum for sig selv og så håber man på, at katten bruger bakken næste gang den skal tisse smiley Så er der en pipette med til at suge urinen op med og et uringlas til, at putte det over i og så kører man til dyrlægen og aflevere prøven smiley Jeg har lige brugt mit sæt og det fungerer fint... Og det viste sig, at jeg havde ret i min formodning... Hun havde blærebetændelse smiley

• #2   5. sep 2010 Jeg har os brugt den tissetest, og det var faktisk nemt, da han endelig fandt ud af det ikke var legetøj smiley men ved os at dyrlægen kan presse lidt ud ved at trykke på blæren, men spørg dernede smiley

• #3   5. sep 2010 Jeg har også brugt det testsæt der, men min kat ville ikke tisse på det speciele grus... Det endte med katten hylede fordi han sku tisse så jeg skiftede til det normale, og da han sku til at tisse satte jeg en skål under ham som han så tissede i... Så måtte jeg jo få urinen på den måde smiley Skal desværre ha en urinprøve fra ham til i morgen tidlig igen, så det blir nok på samme hårde måde igen... suk...

• #4   5. sep 2010 Okay tusind tak for jeres svar smiley
    Så må jeg ned imorgen og høre om de har sådan et sæt jo smiley

Hvad koster det?
    Og hvad er med i sættet?

• #5   5. sep 2010 der er lidt grus og en pipette... Hmm det koster vidst omkring 50 kr...

• #6   5. sep 2010 Ja der er det specielle grus og en pipette og et uringlas.. Ja det koster omkring de 50,- kr, som Marianne H skriver smiley

• #7   6. sep 2010 Okay tusind tak for jeres svar smiley
    Det var meget behjælpeligt

Kommentér på:
Urinprøve hvordan?

Annonce