{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

christine l
christine l
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Killing {{forumTopicSubject}}

Jeg fandt en killing tæt på skødstrup skole i morges. Den var på vej over vejen ved skolen, den var ikke øretatoveret eller havde en chip satte den ud igen ved skødstrup skole oppe ved fodboldbanen. Så mangler du en lille killing, der var kraftigt underernærret(gav den mad og drikke inden jeg slap den løs) så kig deroppe, da den har rendt rundt i omegnen et godt stykke tid.'
Skal nok holde øje med den hvis i giver lyd fra jer ellers hvis jeg finder den igen afleverer jeg den til dyreinternatet... mvh christine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing
  • #1   7. sep 2010 hvorfor satte du den ud igen ?? tænker nu hvis nogen regere på det er deres kat og så kan den evt ikke findes igen måske kommet ud for et uheld med en bil eller noget, du skriver at ser du den igen vil du aflevere den på et dyre internat, hvorfor ikke gøre det med det samme..
    har du haft den til dyrlægen eller har du selv sådan en dims der kan sige om den er chippet ??

• christine l
    christine l Tilmeldt:
    sep 2010

#2   8. sep 2010 ja fik jeg altså at vide jeg skulle af dyrlægen hun sagde jeg havde kidnappet en andens kat og hun(dyrlægen) sagde den selv skulle have en chance for at finde hjem. Jeg går også og græmmer mig lidt over jeg slap den fri igen, for bekymrer mig meget for den. Suk: Jeg gjorde bare hvad jeg fik af vide af en som ved mere end mig, jeg ved nada om katte...og grunden til jeg ikke satte den på dyreinternat var jeg ikke lige har de 400 kroner det koster, ville sådanset gerne selv have beholdt den nogle dage, men det mente hende dyrlægen altså var tyveri, har fortrudt det mange gange siden virkelig meget og leder efter missen hver dag jeg er oppe ved skolen.

• #3   8. sep 2010 åhhh sådan, kan godt forstå du fortryder, men syntes det er underligt en dyrlæge siger sådan, hvis man kan se katten er undernæret, hun burde jo syntes det var en god ide at du hjalp katten indtil evt ejer blev fundet... eller at en anden kunne hjælpe med at ta katten indtil der var ja igen evt fundet en ejer...
    har nu ikke forstand på det, men hvis det ikke er ens egen kat man kommer med til et dyreintinat så koster det vist ikke penge at aflevere den...
    Håber at du finder katten igen, hvis den stadig render rundt ude, og at du kan hjæpe den, eller finde en som kan indtil ejer er fundet

• christine l
    christine l Tilmeldt:
    sep 2010

#4   9. sep 2010 ja håber den har fundet hjem for har ikke set den. Har forhørt mig lidt rundt omkring og de siger den har været nede ved en børnehave for nogle dage siden og de kunne nær ikke få den væk, Desværre kan alle jo komme og sige det ikke er ens kat fordi man ikke har råd til at give penge. Er nok desværre derfor nogle bare sæter dyret ud. Ja synes også det var underligt fra en dyrelæge, men hun mente altså den kunne være på vej hjem selvom den var underernærret. ps kan ikke finde ud af at få den til at give besked når der kommer nye beskeder ???

Kommentér på:
Killing

Annonce