{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

fik kun en parring, men ingen penge tb {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften lyder så er jeg blvete brændt godt og grundigt af jeg havde min hunkat til parring fra noget tid siden ved en perser han hvor jeg gav 1000kr og vi aftalte at hvis hun ikk blev gravid så var der en gratis omparring, men hun solgte så den hankat inden jeg nåede at bruge ham igen så sagde jeg at så skulle jeg have 500kr igen, men det vil hun ikk. så skrev jeg lige til hende hvornår jeg fik mine penge så skrev hun til mig at jeg kom med en kat til parring der ikk ku blive gravid så pengene er ik mine, vidste da ikk at min kat ikk ku blive gravid, men jeg har stadig ikk fået den omparring den ku jeg jo bruge på min anden hunkat.
hvad skal man gøre sys i?? smiley føler mig godt og grundigt pisset på!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik kun en parring, men ingen penge tb
  • #1   8. sep 2010 har det på skrift bare lige hvor det ligger skal have det fundet, men sys bare det mærkeligt folk kan behandle andre mennesker sådan

  • #2   8. sep 2010 Næste gang så få en aftale hvor der betales pr. levedygtig killing der er x antal uger gammel.

    Det er ikke unormalt der tages et gebyr for at ha' hunkatten inde. - uanset om der kommer noget ud af det eller ej ...


  • #4   8. sep 2010 Det er altid godt at lave en skriftlig parringsaftale, jeg laver dem også med mine bedste opdrætter venner. Jeg tager aldrig penge for at have en hunkat til parring, men det er fint, hvis hunkatten har lidt foder med, af det hun plejer at spise. Og så aftaler vi en pris pr. levedygtig killing, det syntes jeg er meget reelt.

  • #5   8. sep 2010 ja det har jeg også tænkt mig at gøre sys bare det er utroligt man skal gå så langt sys bare ikk hun skal tro hun kan pisse ppå mig for er sku mine penge de 500kr!!

  • #6   8. sep 2010 Jeg kan kun være enig med dig i, at vi skal holde vores aftaler og behandle hinanden ordentligt.

  • #7   8. sep 2010 ja jeg har hjulpet hende så meget og været sød ved hende hjulpet med at finde sød familie til hendes hund hjulpet hende med at vise hvordan hun skulle falske 4 killinger op plus jeg passede dem en dag plus mine egne 4 som jeg flaskede samtidlig så sys sku virkelig hun er godt dum at behandle andre sådan!
    men nu vil jeg på job god dag:)


  • #9   8. sep 2010 Jeg kan kun anbefale at man får en parringsaftale på skrift, med begge parters underskrift og med alle betingelser nedfældet. Jeg bruger den på FD og tilføjer så det jeg finder rigtigt. Omparring bør naturligvis ske inden for en vis periode, da det jo ikke er sikkert at hankatteejeren vil have hankatten fertil i årevis. Det er ikke altid lige nemt at have en fertil hankat.
    En omparring gælder efter min mening den samme hunkat. Jeg går ud fra at der er en grund til at man nettop vil parre de 2 individer og ikke bare vil have et kuld. Det virker lidt for tilfældigt efter min smag.
    Men har du det på skrift, så skal du selvfølgelig have din omparring af din hunkat eller 500 retur. Men det tror jeg så ikke du skal regne med at få.


Kommentér på:
fik kun en parring, men ingen penge tb

Annonce