{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Katte bortgives ;-))) {{forumTopicSubject}}

IKKE men de er tæt på smiley Igår kom vi hjem og hele huset stan,k af "acetone" da jeg kom ud på badeværelset var min datters armygrønne og orange neglelak (gud bedre det) ud over hele badeværelsesgulvet, min skintonic, creme osv, samt vatpinde lå spredt i en pærevælling, desuden lå der en parfume smadret i håndvasken - må indrømme så er de altså svære at elske :-)))) I morges da jeg stod op var deres madskåle samt deres vand udover hele køkkengulvet :-)) Underlig nok lå de under hver deres sofa og lod som om de sov.

Men man elsker dem jo :-))) Det skal lige siges at det er første gang de har holdt sådan en stor fest (uden at rydde op).

Hilsen - Mette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte bortgives ;-)))
  • #1   9. sep 2010 haha søde katte du har dig. smiley

mine valgte at skubbe alle parfumer ned fra hylden så de landede i toilettet, heldigvis gik de ikke i stykker, men det var lidt ulækkert at tage dem op derfra :s

• #2   9. sep 2010 Sikke da nogle bæster du har *GG* Ja det kan somme tider være "spændende" at stå op om morgenen eller komme hjem. Det værste jeg har været ude for er cornflakes blandet med en liter olivenolie. Og alle misserne er pist væk.
    Jeg har osse ledt efter en suppehøne på 2.8 kg, der skulle have ligget i køkkenvasken. Væk var den. Jeg fandt den i een af kattekasserne, da den gamle stod og peb, sikkert fordi han mente det var en farlig stor klump der lå i vejen. Mads, min MCO var 5½ måned og jeg havde i min vildeste fantasi ikke forestillet mig at skarnet kunne transporterer den store fugl op af vasken, ned på gulvet og så trække den gennem halvdelen af huset. Så ingen suppe den dag. Heller ikke på kat ;-))

• #3   9. sep 2010 Ha ha, ja man kan komme ud for lidt af hvert... Har også været ude for at Pusser da han var killing synes han sku skære posen i oksekødet op og så bare begynde at spise... Ja der blev det så heller ikke oksekød vi fik den dag smiley

• #4   9. sep 2010 Blomster ?? hva dælen er blomster ?? Tror ikke jeg har haft blomster mere end 2 timer siden jeg fik van-daler. Narh der er da lige et par "rester" fra nogen ude i køkkenet.

• #5   9. sep 2010 hihi , sådan er det jo at have "børn" i huset ..
    min kat bliver osse misundelig når jeg får blomser af kæresten,.. eller han synes det er skide spændende og dufter godt så han står og læner sig med forbenen op ad vasen til han vælter den (så jeg stiller min blomser ud på gangen når jeg ikke er hjemme eller om natten ;D

desuden vælter min kat også både mad og vandskål når han keder sig .. smiley dumme kat ... og kan bare mærke han sidder og griner af mig at jeg render rundt som en tosse og rydder op efter ham ...

hihihi .. smiley
    de er nu sjove de missere, man får sig mange billige grin smiley

• NH J
    NH J Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 10
    #6   10. sep 2010 En splintret barbermaskine på badeværelsegulvet.

En klædeskabsdør der bliver åbnet hver gang min store kat går forbi - hvilket resulterer i at den lille stjæler mine sammenrullede strømper og placerer dem på strategiske legesteder rundt om i huset. Sokkerne er nu på øverste hylde.

Under madlavning; vender sig om for at tørre fingre, opdager en af kattene sidder med en spidet kotellet på vildtkloen med dét der blik. Jeg kunne ikke engang blive sur, så missen fik koteletten skåret i bidder.

Blomster er desværre også en sagablot her i huset. Heldigvis har jeg fået lov at beholde mine krydderurter (indtil videre).

Nåja, ikke at forglemme de morgener, hvor man bliver mødt af et fint hvidt gulv af udrullet toiletpapir.

• #7   10. sep 2010 *GRINER* synes mine er fuldstændig fra den for tiden, det kan da ikke være forsinket forårskådhed smiley skal lige siges at det er ikke Oliver der er banditten det er Wilma der laver alle stuntene herhjemme. Men hun er bare så sød og kælen og har blikket i øjet der gør at jeg tilgiver hende på stedet!!!

• #8   10. sep 2010 hehe det med toiletparpier stoppede heldigvis sidst vi flyttede smiley
    og ja man kan jo ikke lade være med at smile og tilgive dem lige meget hvor træls det er smiley

Kommentér på:
Katte bortgives ;-)))

Annonce