Katte bortgives ;-))) {{forumTopicSubject}}
IKKE men de er tæt på
Igår kom vi hjem og hele huset stan,k af "acetone" da jeg kom ud på badeværelset var min datters armygrønne og orange neglelak (gud bedre det) ud over hele badeværelsesgulvet, min skintonic, creme osv, samt vatpinde lå spredt i en pærevælling, desuden lå der en parfume smadret i håndvasken - må indrømme så er de altså svære at elske :-)))) I morges da jeg stod op var deres madskåle samt deres vand udover hele køkkengulvet :-)) Underlig nok lå de under hver deres sofa og lod som om de sov.
Men man elsker dem jo :-))) Det skal lige siges at det er første gang de har holdt sådan en stor fest (uden at rydde op).
Hilsen - Mette
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 22
mine valgte at skubbe alle parfumer ned fra hylden så de landede i toilettet, heldigvis gik de ikke i stykker, men det var lidt ulækkert at tage dem op derfra :s
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg har osse ledt efter en suppehøne på 2.8 kg, der skulle have ligget i køkkenvasken. Væk var den. Jeg fandt den i een af kattekasserne, da den gamle stod og peb, sikkert fordi han mente det var en farlig stor klump der lå i vejen. Mads, min MCO var 5½ måned og jeg havde i min vildeste fantasi ikke forestillet mig at skarnet kunne transporterer den store fugl op af vasken, ned på gulvet og så trække den gennem halvdelen af huset. Så ingen suppe den dag. Heller ikke på kat ;-))
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 29 Svar: 224
min kat bliver osse misundelig når jeg får blomser af kæresten,.. eller han synes det er skide spændende og dufter godt så han står og læner sig med forbenen op ad vasen til han vælter den (så jeg stiller min blomser ud på gangen når jeg ikke er hjemme eller om natten ;D
desuden vælter min kat også både mad og vandskål når han keder sig ..
hihihi ..
de er nu sjove de missere, man får sig mange billige grin
jul 2010
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 10
En klædeskabsdør der bliver åbnet hver gang min store kat går forbi - hvilket resulterer i at den lille stjæler mine sammenrullede strømper og placerer dem på strategiske legesteder rundt om i huset. Sokkerne er nu på øverste hylde.
Under madlavning; vender sig om for at tørre fingre, opdager en af kattene sidder med en spidet kotellet på vildtkloen med dét der blik. Jeg kunne ikke engang blive sur, så missen fik koteletten skåret i bidder.
Blomster er desværre også en sagablot her i huset. Heldigvis har jeg fået lov at beholde mine krydderurter (indtil videre).
Nåja, ikke at forglemme de morgener, hvor man bliver mødt af et fint hvidt gulv af udrullet toiletpapir.
okt 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 83
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 29 Svar: 224
og ja man kan jo ikke lade være med at smile og tilgive dem lige meget hvor træls det er
Katte bortgives ;-)))