{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Så fik hun fred ................ :/ {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det her ikke kan debatteres eller noget, men har lidt brug for at dele det med nogen der måske vil forstå..

I dag fik vores lille Lulu fred efter et par uger med flere og flere problemer.. Hendes hårde fortid fik desværre taget på hende og gjorde hende småskør.. Hendes aggressioner overfor børn og gæster viste blot at hun ikke var tryg, selv her hos os og nervøsitet gjorde at hun ikke kunne styre hvor hun tissede eller finde ro mens der var gæster.. Vi gav hende et godt år her hos os, og er glad for at hun ikke stadig levede i det hul hun kom fra.. Føler mig meget vred på personen der ødelagde Lulu med dyremishandling, fejlernæring og mangel på kærlighed.. Ved slet ikke hvordan jeg skal komme ud med den vrede..

Men hun har fået fred nu.

Vil lige takke KG for en enorm dejlig støtte og gode råd igennem en tråd i dag. I er der sgu altid når man er i tvivl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik hun fred ................ :/
  • #1   9. sep 2010 Jeg er sikker på at du har gjort det eneste rigtige for din lille Lulu. Jeg kan kun dele din vrede og harme mod den tidligere ejer. Ufatteligt som nogle mennesker er afstumpede.
    Stort knus til dig


  • #2   9. sep 2010 Du har gjort det mest rigtige,du har nemlig handlet ansvarligt og givet en kat fred,der mentalt ikke kunne få et godt liv,hatten af for det,gid flere andre gjorde det samme !!
    Du kan se tilbage på en tid hvor du gav missen en god periode med kærlighed og varme og tryghed og handlede derefter på at hun desværre ikke havde psyke til at have et godt og værdigt liv.


  • #3   9. sep 2010 Det er jeg rigtig ked af at høre, men det var nok for det bedste smiley føler med dig, ved det ikke har været nemt... Kæmpe knus herfra

  • #4   9. sep 2010 Tak alle sammen ..

    I sådan en situation kan det være svært at se om man gjorde det rigtige.. Man bliver så egoistisk fordi man elsker dem sådan, og samtidigt kommer skyldfølelsen af at lade en lide der har det så skidt ..

    Er sikker på at hun er et bedre sted nu ..


  • #5   10. sep 2010 R.I.P Lulu

  • #6   10. sep 2010 Det er jeg ked af at læse, men tilsynladende har du gjort det bedste i hendes sted. Det er forbandet hårdt, men op med hovedet, og tænk på at hun havde et mere værdigt liv hos dig til det sidste.
    Rest in Peace <b>Lulu</b>.
    Kan godt forstå din vrede også.

    Potetrøstekram herfra.


Kommentér på:
Så fik hun fred ................ :/

Annonce