1.490 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Katten er syg. Katten er syg.

Jeg har en stor killing på 16 uger som en dag virkede utilpas da den var omkring 11 uger.
Jeg tog killingen op og nussede den bag øret. den lagde hovedet på skå og ud af øret løb der noget gul væske. han var også lidt sort i øregangen.
Mig afsted til doktor dyr som sagde at det måtte være en byld som hun ikke kunne se og jeg fik noget ørerens med hjem der også bruges til øremidder.
Jeg fik den rask men men.
En lille uge efter var den gal igen denne gang med begge øre så slemt at katten intet kan hører og det vælter simpelthen ud af dens øre.
hvis katten ligger hovedet på skrå kan du se hvordan det løber ud.
Katten var endenu engang til dyrlæge men en anden, som ikke mener det er bylder og heller ikke øremidder men de ved simpelthen ikke hvad han fejler.
Katten virker frisk og glad men det bliver ved at løbe ud af dens ører.
Er der nogen der har prøvet det og ved hvad det kan være?
Jeg er vildt bekømmeret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten er syg.
  • #1   12. sep 2010 Det skal lige siges at katte går til kontrol hos dyrlægen for at se om medicinen virker og for at finde ud af hvad det er den fejler.
    Den har været til 3 dyrlæger der ikke ved hvad det er.

• #2   12. sep 2010 Polypper er mit bedste bud. Men lad os lige se om Lis kommer på banen med hendes vidensbank. I mellemtiden kan du jo prøve Google.

• #3   12. sep 2010 (link fjernet)

Her er en artikel om Polypper i ører og mundhule

• #4   12. sep 2010 Puha det lyder da ikke rart.. Ved ikke hvad det kan være smiley Men god bedring med ham

• #5   12. sep 2010 Jeg ved intet om polypper - men går der hul på dem?

• #6   12. sep 2010 Er der ikke blevet taget en prøve af det sekret som kommer ud af øret for at finde ud hvad det er? Har de ikke renset øret op i narkose for at komme helt ned og kigge til trommehinden?

• #7   12. sep 2010 Tusinde tak for de svar jeg har fået. Jeg har solgt killingen til sød dame da den blev rask og fik en fin sundhedsbog fra min dyrlæge uden anmærkninger.
    Min dyrlæge mente ikke at der var noget i vejen for at han kom videre da hun så ham for helbredt.
    Jeg har tæt kontakt til hende der har købt killingen og tilbudt at købe ham tilbage men hun er glad for ham og vil ikke af med ham igen.
    Hun har haft bamse med til 2 andre dyrlæger der heller ikke kan finde en dianose på ham.
    Der er ikke taget en prøve da hendes dyrlæge håbede på at den medicin han gav ham bestemt skulle hjælpe den stakkels kat.
    Jeg har tilbudt at tage bamse med til vores dyrlæge og få lagt han i nakose så dyrlægen kan få kigget ham rigtigt igennem og taget en evt prøve men ejeren af bamse stoler på sin dyrlæge og mener ikke at vores dyrlæge har gjort sit job godt nok.

Kommentér på:
Katten er syg.

Annonce