{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Tilløber katten {{forumTopicSubject}}

Hej vi har fået en tilløber kat i vores have, som nu bor i vores skur
Han har det vidst ikke så godt, han nyser meget og har stoppet næse. Jeg vil rigtig gerne hjælpe ham, så han for det bedre men har ikke nogen penge til dyrlægen.

hans mave siger også underlige lyde. men han virker ikke rigtig syg han spinder, og virker glad, og er utrolig kælen.

Er der noget man kan gøre for at hjælpe ham?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilløber katten
  • #1   20. okt 2011 Ja, aflever ham på internat.

  • #2   20. okt 2011 Som jeg skrev har jeg ikke nogen penge.. og det koster penge og aflevere ham der..

    glemte og skrive; desuden så vil dyre falck heller ikke hjælpe, dem har jeg også haft kontaktet


  • #3   20. okt 2011 kontakt dyrlægen og spørg hvad du skal gøre med ham, de må vide hvem der rykker ud til tilløbere.

  • #4   20. okt 2011 Du kan også kontakte dyrenes beskyttelse, De tager sig af herreløse dyr og hvis den er syg, mener jeg at de har pligt til at hjælpe den. Nogle gange får man at vide at man kan tage den til nærmeste dyreklinik og få den aflivet på dyrenes beskyttelses regning, men hospitalerne forsøger som regel at finde en ny eger i stedet.
    Hvis du ikke har råd til at gøre katten rask, er det måske også det mest hensigsmæssige at få den aflivet hvis intet andet er muligt.
    Hvor er du fra?


  • #5   20. okt 2011 Jeg er fra Kolding området.

  • #6   20. okt 2011 alle områder i landet har en kredsformand hos dyrenes beskyttelse.
    Din kredsformand er Gunnar Hansen og dette nummer er oplyst på ham 28 26 39 26. Prøv at ringe til ham og forklar ham problemet, og husk for alt i verden at fortælle ham at den er syg. smiley


  • #7   20. okt 2011 okay det vil jeg prøve ^^
    men er der ikke også noget man også selv kan gøre for katten? når den har sådan en forkølelese og stoppet næse?


  • #8   20. okt 2011 Hvis den kan håndteres så skal den til dyrlægen.
    Min erfaring med KV er, at de afliver og så er den ikke længere! Anyway den skal have hjælp.
    Jeg mener også at Inges Kattehjem yder økonomisk støtte og Dyrenes Dag Komité.
    Kan du ikke få en afdragsordning med dyrlægen? Hvis du er en kendt kunde, er de til at snakke med.


  • #9   20. okt 2011 ja jeg har fået afdragsordniger tit og betalt til tiden hver gang.. men åbenbart ikke denne gang.. det kommer også an på hvem det er der er der

  • #10   21. okt 2011 har du snakket med Gunnar?

  • #11   22. okt 2011 Hvad farve har katten?

    Min kusine står og mangler en som er løbet væk efter at hun er flyttet fra kolding, kunne jo tænkes den er løbet tilbage til "hjemmet". Selvom det dog er et long shot.

    Du skal tage at ringe til Gunnar fra Dyrenes beskyttelse, han er en alletiders fyr som kun tænker på at hjælpe.

    De kan hjælpe dig.



  • #12   22. okt 2011 nå jeg burde måske have læst de andre beskeder inden jeg skrev hehe.

    Vil stadig gerne høre hvad farve den har. smiley


  • #13   19. nov 2011 Katten er desværre nu blevet aflivet. han fik en masse medicin men kunne desværre ikke gøres rask smiley

    RIP Pjevs, jeg håber du venter ved regnbuebroen smiley


  • #14   20. nov 2011 Godt der blev gjort noget for katten, og dte er jo bedre at slutte det end at den skulle leve med sygdom

  • #15   20. nov 2011 Flot du tog affære Tina, den havde jo sikkert ikke overlevet vinteren:-(
    Jeg er bare nysgerrig - hvad fejlede den?


Kommentér på:
Tilløber katten

Annonce