{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øretatovering vs. chip
  • #1   13. sep 2010 Begge dele på hver sin måde.. smiley Mine er begge.. Øremærket fordi det er synligt, og chippet fordi de blev købt som avlskatte, men begge blev alligevel neutraliseret senere.. smiley Hvis en af mine katte løb ud, så er folk jo slet ikke i tvivl om at det ikke er en vildkat.. men skulle de få problemer med at finde mig, så er øremærke godt, for det kan ses, og om ikke andet, så er det kun et opkalds oplysning væk.. Chip er sværere.. Der skal en scanner til, og så er det nærmeste dyrlæge/hospital, politi eller falck.. smiley

  • #2   13. sep 2010 Mine er øretatoveret, af den grund at hvis de sku løbe væk (de er indekatte) så kan folk hurtigt se om de tilhører nogen smiley Så behøver de ikke forbi dyrlægen for at tjekke chip først...

  • #3   13. sep 2010 De fleste af mine er chippet. Men det er mere fordi det er lige på trapperne at det skal de være bla når man udstiller i udlandet. Jeg har en enkelt der er øretattooveret og så har jeg 2 der er begge dele. Tattoo'en forsvandt næsten, så den var ikke meget bevendt.

  • #4   13. sep 2010 okay smiley tak for svar smiley

  • #5   13. sep 2010 Mine er begge dele...
    Øret - fordi man så kan se at de hører til et sted..
    Chip - fordi øremærker med tiden bliver utydelige...


  • #6   13. sep 2010 Jeg ville nok vælge begge dele, har en hunkat jeg gerne vil bruge til avl så hun skal chippet, men vil os gerne ha hun får en tatoo i tilfælde af hun løber væk

Kommentér på:
øretatovering vs. chip

Annonce