{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Rolig/Vild {{forumTopicSubject}}

Hej..
Ved ik lige hvordan overskriften ellers kunne være..
Men mit problem er når jeg er alene med Lady så er hun den rareste kat og skal helst gå efter mig over alt jeg går, men lige så snart der er andre f.eks. hendes "far" (altså min kæreste). Så farer hun lejligheden rundt, hopper efter benene, går til angreb på hænder der er rolig osv.
Jeg sys det er mega belastende da folk man kender er bange for hende, når hun får hendes små flip.
Er der noget hjælp at hente nogen steder?
Går og venter på Kat nr 2 til hende som kun er 5uger gammel lige p.t så der er et lille stykke tid endnu før hun får en lege kammerat..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rolig/Vild
  • #2   14. sep 2010 Lisbeth: smiley Hun er fra midt i maj mdr, så hun er jo stadigvæk en lille killing.. Men ja vil nok give dig ret i af far leger med hende på en lidt vild måde. Altså som gør at halen blir kæmpe og hun ligger hovedet lidt på skrå.. Jeg sys det er rigtig træls, for hna vil jo os gerne have at hun kunne ligge op af ham og nusse smiley Men det gider hun ik ved ham.. Jamen jo tak, glæder mig os til at få kat nr 2, blir lidt sjov at se hvordan hun reagere på det.. Men det er to forskellige slags katte. Men håber de kommer til at finde ud af det sammen..

Kommentér på:
Rolig/Vild

Annonce