{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfedning af killing
  • #2   16. sep 2010 jeg har hørt at råfodring måske kunne hjælpe smiley

    og så vådfoder og kun tørfoder som tilskud


  • #4   16. sep 2010 500 g lyder af meget i den alder. Hviken race snakker vi om ???
    Cremefraishe 38% Eller osse kan du hod dyrlægen købe noget dåsemad der hedder A/D fra Hills. Der er mere fedt i og det hjælper. Men det skal så siges at en lille dåse koster omkring 15 kr.


  • #5   17. sep 2010 han vejer 1,5 kg og burde veje omkring 2. Det er en Ragdoll smiley
    Han er lige gået over på Specific , hvor han før fik Royal Canin. smiley


  • #6   17. sep 2010 Nu er alle altså ikke lige store - det er mennekser jo heller ikke.

    Hvad får dig til at gå fra et ca. ok foder til et der er super dårligt - der er stort set ikke en stump kød i Specific.

    Fodring med kød giver vægt og muskler - det gør fyld ikke som korn, majs og hvad ved jeg ...

    Lidt off topic - at din killing ingen stamtavle har fordi moderen ikke var chippet - den forklaring er godt nok alternativ ...


  • #7   17. sep 2010 Lis: Nej ikke alle er lige store, men når han mærkes som en gang tændstikker over hele kroppen så er det indlysende at katten er for tynd.
    Jeg fulgte min dyrlæges råd og skiftede foder - desuden var han ikke særlig glad for at spise Royal Canin.

    Og ang. stamtavle.
    Tja men alle er vel lidt alternative engang imellem?


  • #8   17. sep 2010 Du startet med at skrive han er behandlet - mod hvad?

    Har killingen været syg er den bagud.

    Specific er stadig trods dyrlægens anbefaling et dårligt foder. Men han har det jo på hylden - og tjener på hver en solgt pose ...


  • #9   17. sep 2010 Han er behandlet mod orm..
    Dyrlægen giver det selv til sine hunde og katte. Det er en lille privat praksis , og hun sælger kun 2 slags foder. Hun mente der var mere 'modstandskraft' i Specific.


  • #10   17. sep 2010 Hvis du gerne vil have mere fylde på din kat, så dur det ikke med korn. Som Lis skriver og der osse tidligere er skrevet, så er kød (proteiner) det der skal til. Vil du absolut skifte foder, så er Applaws eller Feline Porta nogle af de bedste på markedet. Applaws er 80 % kød og Feline porta er 100% fri for korn. Ellers er det bedste foder råt, BARF. Specific, stort nej i den forbindelse. Husk at dyrlægerne har aftaler med de forskellige fodermærker og selvfølgelig altid vil anbefale det de får mest ud af økonomisk.

Kommentér på:
Opfedning af killing

Annonce