{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

så ulykkelig :'( {{forumTopicSubject}}

Var på vej til togstation, da jeg skulle på weekend besøg hos mine forældre. Det er 4 uger siden sidst, så jeg glædede mig rigtig meget.

Men transportboksen med Silke og killingerne faldt af cyklen, da jeg skulle hente min taske, så boksen var lidt løs et sted, men jeg troede, at jeg havde fikset det, inden jeg gik ned mod stationen.

På den sidste vej, inden man kommer ned til en tunnel, og stationen ligger et par skridt væk, tjekker jeg i boksen, og kan se, at de to nederste "spænder, som holder gitteret lukket, er løsnet. Dem får jeg så lukket, og da jeg kigger ind i boksen, får jeg et chok. Silke er væk. Jeg kigger mig omkring, og begynder at kalde på hende. Jeg spørger også en dreng på en cykel om, han har set en stribet kat længere nede af vejen. Men det har han ikke smiley Jeg får så den tanke, at Silke måske er løbet hele vejen hjem. Så jeg går hjem igen, mens jeg kalder på hende. Må godt nok ha set mærkeligt ud. Men jeg var ligeglad, for jeg skulle finde min Silke.

Efter jeg var kommet hjem, og havde stillet boksen med killingerne og min taske ind, cyklede jeg hele vejen tilbage og hjem igen, mens jeg kaldte flere hundrede gange på Silke. Men uden held. Jeg cyklede ret langsomt, så jeg burde kunne få øje på hende.

Nu har jeg så lige ringet til min far, og sagt, at jeg nok ikke alligevel kommer i dag, for Silke er væk. Han håber, at Silke kommer hjem igen, så vi kan tage hen til mine forældre.

Silke har været ude i området ved min ungdomsbolig, så hun kender lugtene der. Men ved ikke om, det er nok.

Jeg vil nu melde hende efterlyst på dyrenes beskyttelse og kattens værn. Hun er ikke nået at blive mærket. Men det skulle hun her sidst i september sammen med en af killingerne, som jeg beholder.

Jeg græder stadig. Synes det utroligt, at jeg græder over, at Silke er væk, når jeg aldrig har grædt over døde familiemedlemmer. Men det er nok, fordi Silke betyder så utrolig meget for mig. Der er ingen, som kender hende, som jeg gør, selvom hun også kan overraske mig nogle gange.

Jeg håber rigtig meget, at min kære Silke snart vender hjem igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så ulykkelig :'(
Kommentér på:
så ulykkelig :'(

Annonce