{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.831 visninger | Oprettet:

Mette H
Mette H
Tilmeldt:
22. jul 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Hjælp! Killing med diarré {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Min lækre lille sølvkilling Molly er nu ved at være 20 uger gammel og siden jeg fik hende for 8 uger siden, og måske også før, har hun haft kronisk diarré. Hun har aldrig haft normal afføring - ikke engang 1 enkelt gang. Jeg har været til to forskellige dyrlæger og prøvede først med pencillin i en uge - hjalp ikke. Så prøvede jeg Zoolac i en uge - virkede heller ikke. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Hun har ikke orm - intet tyder på det og hun fik ormekur lige inden jeg fik hende.
Hvad pokker kan det så skyldes og hvad skal jeg gøre? jeg har ikke råd til at gå mere til dyrlægen lige det næste stykke tid i hvert fald.

Jeg har måske selv på fornemmelsen at hun spiser sin mad for hurtigt til at maven kan fordøje det. Hun er altid sulten og hver gang hun får mad, sluger hun det bare. Men det er jo klart man altid er sulten hvis det man spiser ryger lige ud igen 5 min efter. Hvad kan jeg gøre for at undgå det?
Har tænkt på at give hende noget foder i større bider, men sådan noget killingefoder findes vist ikke og jeg må vel ikke give hende voksenfoder?

Håber der er nogen der har nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre, for jeg er ved at gå ud af mit gode skind af at se hende rende på toilettet 8 gange om dagen(og skulle tømme kattebakke hele tiden)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Killing med diarré
Kommentér på:
Hjælp! Killing med diarré

Annonce