1.047 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

hjælp mig med lille killing!!! hjælp mig med lille killing!!!

vores kat fik 4 killinger i dag. de 3 af dem spiser meget. men den sidste ligger og skriger eller piver, ved ikke hvad man skal kalde det. tror ikke den kan finde ud af at drikke fra hende. hun er meget glad for den ligger og slikker den og ligger tæt med den. men den skriger stadig meget.
nogle der ved hvad vi skal gøre??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig med lille killing!!!
  • #1   4. jul 2009 hvordan kan vi se det?

• #2   4. jul 2009 det er godt nok et huld ikke?

• #3   4. jul 2009 Vi fik os 4 killinger i torsdags, og den sidste fødte skreg og en del, og ku ikke finde hoved og hale i noget til at starte med, men efter et par timer var alt helt fint...
    ved ikke om det os bare går sådan med din - håber den er ok

• #4   4. jul 2009 okay vi vil prøve af undersøge det. nu sover den endelig, skal vi vække den for at finde ud af det?
    og hvis det er hvad giver man den af spise, vi skal nok kontakte dyrelægen på mandag og høre dem også hvis det er

• #5   4. jul 2009 katja håber også det er det samme her.

• #6   4. jul 2009 okay mange tak, jeg vil sætte mig der over nu og undersøge den og så kontakte dyrelægen. tak for hjælpen

• #7   4. jul 2009 De er "ens" i munden, men den her er lidt brun og meget tør tunge... Er det pga den er sort/grå stribet og de andre hvide? Men tør er den vel fordi den ingen mælk får...

Men vi kan jo ikke rigtig gøre noget med noget erstatning da ingen dyrelæger har åbent nu... Skal vi bare lade naturen gå sin gang så?

• #8   4. jul 2009 Den bevæger sig heller ikke så meget som de andre... Lidt, men ikke så meget som de andre... Og det ser ud som om den sutter når man sætter den tæt på brystet af moderen, men hun hænger ikke fast...

• #9   4. jul 2009 jeg tænker lidt at der kan være andre ting i vejen med den, men prøv at ligge den til nogle gange, og vej den 1 gang daglig så du kan se om den tager på. Hvis den taber sig er der noget i vejen og måske du skulle snakke med dyrlægen

• #10   4. jul 2009 mens jeg sidder her ved computeren kommer moderen og kalder på mig, som om jeg skal hjælpe hende...

killingen tager slet ikke ved... ligger bare og bapper med munden, uden at tage fat...

• #11   4. jul 2009 hvis du har mælk og en sutteflaske så prøv at give den noget, måske den behøver noget start hjælp

• #12   4. jul 2009 <b>Du kan altså godt kontakte en dyrlæge selvom det er weekend. der er garanteret nogen i nærheden der har tilkalde vagt..
    Så det sys jeg du skal gøre. det er self. dyrer end normalt. men sådan er det desværre

• #13   5. jul 2009 Det lyder præcist som dengang min Cirkeline fik 3 killinger. Den mellemste kunne ikke få fat i patten. Jeg satte den heletiden hen til patten, men den kunne ikke finde den. Og når den så fandt, kunne den ikke hænge ved. smiley Den døde desværre. Den havde ganespalte. smiley Men prøv at flaskefodre den med modermælkserstatning, måske kan den reddes.

• #14   5. jul 2009 Den var ikke til at redde... Der gik 10 minutter efter den sidste besked herfra, hvor den døde...

• #16   5. jul 2009 desværre... Virkede faktisk også bare som om den havde givet op allerede da vi lavede indlægget... Men vi har tre raske, og pæne katte... To helt hvide og en enkelt med sort/grå stribet pletter...

• #17   5. jul 2009 Hej ;o)
    Det lyder som dengang med perlemor og hendes ene killing' Samme mønster, jeg fik den aflivet ved dyrelægen, og heldigvis har vi hendes to piger idag..
    Men suk suk det er så trist for man prøver og prøver, og man kan ikke gøre så meget :o((( Men tillykke med de andre bette misser..
    Kram herfra..

Kommentér på:
hjælp mig med lille killing!!!

Annonce