{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killinge spørgsmål...
  • #1   22. jan 2006 Hvis ikke de er kastererede vil jeg ikke sige det er så klogt.... Måske er det OK når de er killinger, men de bliver jo størrere. Har ikke den store erfaring med hankatte, men ville da lige smide en kommentar....

  • #3   23. jan 2006 Jeg vil klart vælge 2 hanner sammen frem for hunner.. Hunnerne er nogen kramper og kan tit ikke enes det er meget nemmere at få 2 hanner til at gå sammen, min veninde har pt. 4 hankatte og 1 hun kat og der er ingen problemer overhoved og de 2 af dem er brødre fra 31 maj 05 og de blev først kastereret i sidste uge og de har været bedste venner fra dag 1..

    Hvor i mod jeg har mine problemer nogen gange jeg har 1 hankat og 3 hun katte og de 2 hunner kan bare ikke lide den sidste de er godt nok stride ved hende nogen gange...


  • #4   23. jan 2006 vores overborer har 2 hankatte, begge er kastereret, og de kommer godt ud af det, men det tror jeg ikke de ville hvis de ikke var, den ene er kongen og den anden er følgesvend.. :D.. og hvis de alligevel ikke skal have killinger er det også bedst at få dem kastereret, så slipper du også for strinten hvis de begynder på det.. smiley
    - Kristina


  • #5   23. jan 2006 Jeg har før haft 2 hankatte sammen! Ikke brødre... Der var lidt i starten men til sidst fungerede det fint! Har dem desværre ikke mere.
    Jeg har lige fået en ny lille han kat og han skal sættes sammen med en anden han kat til marts. Jeg har absolut ikke haft dårlige erfaringer med det!


Kommentér på:
killinge spørgsmål...

Annonce