441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Lopper igen :s Lopper igen :s

Hej kg bruger.
min kat (killing) har fået lopper igen efter 19 dage, mine 2 katte er inde katte, så de får dem ikke ude fra. Jeg vil høre om jeg måtte bruge Frontlien igen ? vi gav dem den første for 19 dage siden, jeg har fået pakken væk nemlig så kan ikke lige læse mig til om jeg kan gøre det igen allerede, ellers hvad syntes i så da jeg skal skal gøre ?. Hjælp tak.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lopper igen :s
  • #1   18. sep 2010 Fronline virker åbentbart ikke på dine katte. Giv Atvantage om en uges tid. Og sørg for at hjemmet er rengjort, tæpper, pudder osv skal også have en tur.

• #2   18. sep 2010 Kan de godt blive det da ? (= sorry jeg spøger dumt, ny inde for det med katte.
    hvor kan man købe det henne (= ?

• #3   18. sep 2010 Jeg er gået ind i "loppekampen" og har for første gang idag givet Advantage. Det er vel 12 timer siden og jeg kan se at han ikke klør sig så meget! Fantastisk! Du skal gå amok med støvesugeren og kæmmekammen - og tålmodighed er en dyd!
    Frontline hjalp heller ikke på min kat og dyrlægen sagde at jeg måtte give Elvis Advantage efter 14 dage - og han har det fint!
    Held og lykke!

• #4   19. sep 2010 Enig med Marianne Advantage og capstar sammen er en god ide, jeg køber mit på nettet søg på advantage på google!

Og du skal virkelig støvsuge, og ud med støvsugerposen bagefter, samtidig er det vigtigt du skifter sengetøj, lufter dyne og pude og så skal de kæmmes, kæmmes, kæmmes så burde du kunne få bugt med dem!
    Held og lykke!

Kommentér på:
Lopper igen :s

Annonce