697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Misforstået annonce Misforstået annonce

Jeg har opretter flere annonce bla. på andre hjemmesider
Har skrevet nedsat 500kr, så folk tror rent faktisk jeg sælger en fuld vaccieret + orme loppe kur til 100 kr.. Nu har en mulig køber sprunget fa.. det gav mig så dårlig samtvittighed, at jeg har tilbudt hende at købe den for 250 kr som hun så har sagt ja til..
Jeg er virkelig ked af at skulle sælge en killing der er meget mere værd end 250 kr. Men alligevel, jeg har lavet en fejl og køber lød rigtig glad for at skulle købe en kat til den lille familie.. Så nu skal hun sælges til den lave pris.. Nogle gange må man bare lære af sine fejl..
Men men men.. Jeg har en bro til hende.. Han er fuld vaccineret, fået orme og loppe kur.. Kastreret, opereret for navlebork og samtidig blevet øretattoveret.. Ham har jeg sat til salg for 1000kr.. Ingen har meldt sig som jeg ikke helt forstår da det er utroligt billigt.. der er nogle her der evt. vil give et bud på hm ? Han er virkelig kær og elsker mennesker.. Virkelig fredfyldt stor dreng på 16 uger.. Kom med et reelt bur hvis du kunne være interesseret.. nu vil jeg af med misserne, da et nyt kuld er på vej.. Jeg har også blandings russere. Ingen bud på dem..
Jeg ved godt man ikke skal sælge i et forum, men jeg tænker at man kan se annoncerne og give bud..
Var det måske dumt af mig at sælge hende til 250 kr ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misforstået annonce
  • #1   19. sep 2010 hold da helt k... hvor er han dog bare for kær! Min kæreste faldt også pladask da han så billederne af ham smiley Desværre har vi hverken råd og nok heller ikke plads smiley Han er da ellers bare for nuttet!

• #2   19. sep 2010 Han er virkelig også bare nuttet med stort N.. Han elsker verden og tør tage udfordringer.. han er virkelig en jeg selv ville beholde hvis pladsen og pengene var til det.. Min dyrlæge regning er oppe på omkring de 10000kr for alle mine dyr incl. kat. Han kostede over 2000 kr at få opereret og kastreret og han er det hele værd.. folk syns virkelig vi herhjemme er for dumme at bruge så mange penge på et dyr.. Men hey.. Hvad er forskellen på dyr og mennesker.. vi har alle et hjerte og vores egen personlighed.. Vi har ingen penge til os selv, vi har ikke engang fået renoveret huset færdigt og sover stadig i stuen.. Men det skal ikke gå i vejen for dyr.. de er også som børn og familie.. Jeg håber virkelig at ku finde et hjem til alle de dejlige killinger jeg har også Brokke.. smiley

• #3   19. sep 2010 Jeg ville lade være med at skrive nedsat i annoncen, det behøver de da ikke vide smiley

• #4   19. sep 2010 hvor er han dejlig

hmm så er jeg binde gal.. her kommer kattene først i alle henseende

• #5   19. sep 2010 Vi har også indenfor de sidste 2 mdr. brugt 12-13000,- hos vores dyrlæge smiley På kun 3 katte smiley Det har bare gået galt den ene efter den anden... Derfor vi heller ingen penge har overhovedet lige nu smiley
    Og ja jeg får også den der "Det er dumt at bruge SÅ mange penge på det", men mine katte er altså mine børn så sådan er det bare smiley

• #6   19. sep 2010 VIP. . .- Jeg har aldrig rigtig været så god til at lave annoncer. Det var på D B A hjemmesiden jeg lavede fejlem.. det kan også ses i annoncen herinde.
    Jeg håber sådan at hende som kommer og ser på killingen i morgen kan tilbyde den et hjertens godt hjem. Så må det være det.
    - Marianne H..- Det kan hurtigt løbe op i mange tusinder af kroner.. det er æv bæv at alle dyrlæger er steget så meget. Det er bare om at finde ud af hvad for noget de tager mest for. nogle tager mere for vacciner end operationer og omvendt. smiley

• #7   19. sep 2010 Hvor er det dejligt at læser, at i tænke på jeres dyr på den måde

• #8   19. sep 2010 Jah Betina, men desværre er der ikke så mange dyrlæger at vælge mellem hernede ved Nakskov... Specielt ikke når kattene hader at køre bil... smiley Så må bare tage de priser de har her desværre...

• #9   20. sep 2010 Altså, hvis køber misforstår din annonce er det helt 100% købers egen fejl og jeg ville satme ikke sælge min kat som jeg selv havde brugt langt mere på uanset hvor naiv køber har været, eller hvilken misforståelse der måtte forlægge. Som køber er det ens egen pligt at søge oplysninger omkring salget og det burde du ikke have dårlig samvittighed over.

Der er altså så utrolig mange af jer kvindfolk herinde som går og har dårlig samvittighed over at en evt. køber misforstår pris/annonce.

Tag det ganske roligt, i har jeres på det rene 9/10 gange og man er under ingen omstændigheder forpligtet til at sælge.

Det sagt så syntes jeg satme også 1000 kroner er billigt for sådan en misser, syntes måske også du burde sætte din i Dba.dk Guloggratis.dk til 2.000 kr og så evt. forslå nedslag i prisen hvis der kommer en interesseret køber. Den er godt nok sød smiley

Ps. Det var ikke for at være nedladen, blot en konstatering.

• #10   20. sep 2010 Hej Betina

Jeg synes det er fint at forlange en vis pris å en killing, især, når den er 'klargjort'.
    Jeg synes det er rigtig fint, at i sørger for at få misserne vaccinerete og ham den lille gut kastreret.

Der er desværre rigtigmange killinger der søger nyt hjem lige nu, så det kan være svært, at finde ejer. Især en ordentlig ejer.
    DBA & Gul og Gratis er ikke et sted jeg ville annoncere killinger i, jeg synes (helt personligt) ikke det er 'seriøse' katte-salgs steder, men ved godt der er mange der benytter disse.

Jeg vil foreslå dig at hænge en annonce -selvfølgelig med billeder- hos dyrlægen (dyrlægerne i nærheden, hvis der er flere).
    Hør også om dyrlægen har nogen skrevet op til en killing. Min Chili pige købte jeg via dyrlægen, hvor jeg var skrevet op til en killing. Der var så en anden klient der havde killinger og kontakten blev formidlet den vej.
    Rigtig meget held og lykke med at finde et dejligt hjem til charme-trolden.
    smiley
    Pia, Chili & Charley

• #11   20. sep 2010 På mig virker annoncer med: nedsat pris helt forkert. Det signalere panik før lukketid.

En anden ting er man til de rigitige så måske nedsætter prisen.

Men discount under alle former bryder jeg mig ikke om ved salg af levende væsener.

• #12   20. sep 2010 Lis:. Hvis økonomien er gået så langt ned, at der næsten ikke er penge og plads til de killinger der mangler hjem syns jeg det er ok at skrive en forholdsvis billig pris. Det er fair at vi alle har hver vores mening og godt du ikke holder din tilbage. Jeg fik 2 kuld i maj, et kuld mere i starten af september og venter endnu et kuld. Hende der snart skal føde vil ikke ha killingerne hjemme mere. Det er den største grund til jeg skriver nedsat og billigt..
    Jeg håber hvert fald på at der snart kommer gode hjem til killingerne.
    - Min største priotering er bare at jeg har sørget for at killingerne har fået vaccine osv så de er sendt godt afsted og at ejerne gør resten.
    - Ved ikke om det giver mening, og intet her skal opfattes som negativt. smiley
    Jeg vil lige redigere annoncerne i aften. God dag til alle.

• #13   20. sep 2010 Det er helt ok at sætte en billig pris - det er ikke det jeg ømter over.

Salg af katte skal ikke ligne varer på udsalg.

Jeg kender alt til hvordan markedet er - der er to muligheder: Lad være at parre - eller forvent du selv kommer til at beholde killingerne ...

• #14   20. sep 2010 Jeg ville aldrig skrive nedsat i en annonce med levende væsner, nettop fordi det signalere at man er desperat for at slippe af med dyret.

Jeg syntes du skulle ændre din annonce og skrive, og nøjes med at skrive hvad den koster og hvilke udgifter der har været på katten i dyrlæge regning.
    Det vil jo i sig selv fortælle hvor billig katten er.

Kommentér på:
Misforstået annonce

Annonce