{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Fremmed kat hyler udenfor (Lyngby) {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg bor i lejlighed i Lyngby , et sted som er omringet af mange blokke . Jeg ligger hjemme i dag , da jeg er syg og var lige igang med at lege med Kenzo , da jeg hørte en hylen udenfor. Kenzo hørte det selvfølgelig også , så vi løb begge ud på altanen . Da så vi en lille kat nede på græsplænen , som gik forvirret rundt og hylede og miavede meget højlydt .. Den er ret lille og gætter på det er en killing/ungkat . Jeg så den samme kat sent i går aftes da jeg var på vej hjem og den var rimelig sky og stak af da jeg gik forbi den .. Men nu er jeg lidt bekymret for den , da den hyler skingert og meget højlydt som om den kalder på noget/nogen .. Det så ikke ud til den havde halsbånd på ..
Nogen der har nogen råd til hvad jeg evt. kan gøre ? om jeg bare skal lade den finde vej hjem selv , eller evt. gå ned og finde den og se om den er øremærket ? (HVIS jeg altså kan komme tæt på) .. p.s. den var altså utrooooligt smuk , men rigtig flotte aftegninger !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremmed kat hyler udenfor (Lyngby)
  • #1   22. sep 2010
    Prøv at lokke den hen, så du kan se et evt øremærke - det kunne lyde, som om den er sulten...
    Prøv at spørge rundt om blandt beboerne, om de kender noget til katten...

    Nogle mennesker har sære ideer om kattehold - fx at katten skal være ude, når de ikke er hjemme... eller at katten skal være ude, når de er hjemme... Den killing lyder, som om den er alt for ung til at være ude...


  • #2   22. sep 2010 Hvor i Lyngby bor du? Er det en semilanghåret killing? jeg så forleden aften et par semilanghårde killinger løbe henover vejen nede ved lyngby cykelklub, nede omkring falck stationen, bare længere oppe mod Lyngby stadion. Jeg stoppede bilen, for det kunne jo være killinger som var kommet ud uden det var meningen, men jeg den ene var langt væk, og den anden som ikke kom over sammen med sin søskende, var bange for mig, så jeg kunne slet ikke komme til den. Det kan jo også være udekatte, og de derfor var så bange for at se mig.

  • #3   22. sep 2010 DK misling - Jeg er helt henne i Lundtofte . Men er rimelig sikker på den er korthåret, så vidt jeg kunne se her i mørket ..

  • #4   22. sep 2010 nå okay... ja så er det nok ikke lige den. I hvertfald ikke hvis den er korthåret.

  • #5   22. sep 2010 Dk misling - Men hvis du kender nogen i området , så må du meget gerne spørge dem om de ved noget smiley
    Jeg har nemlig lige været nede fordi jeg hørte den hyle foran min altan igen . Men kunne slet iikke komme i nærheden , og den reagerede overhovedet ikke på godbidder eller noget..


  • #6   22. sep 2010 nej jeg kender desværre ikke rigtig nogen i lundtofte, i hvertfald ikke som har kat..

Kommentér på:
Fremmed kat hyler udenfor (Lyngby)

Annonce