{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Ny kat {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet tilbudt en Benagl/huskat krydsning 15 mdr. neutraliseret hunkat til 300 kr pga. skilsmisse har i forvejen to dreng på nogenlunde samme alder,men er lidt i tvivl om jeg skal sige ja. Budweiser er en glad harmonisk dreng elsker alle både to og firbenede ,Heineken er forhenværende staldkat og meget sin egen er måske lidt bange for at Heine vil blive mere reserveret.Ved godt at beslutningen i sidste ende er min men er der er nogen erfaring med at sammenføre katte både gode og mpske mindre gode;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kat
  • #1   23. sep 2010 Min veninde har lige anskaffet en 2 år gammel norks skovkat hun, fertil..
    Hun have i forvejen to kastrede drenge, huskatte, 20 mdr gamle ca..
    Det foregik faktisk ret pænt...
    Det var hende den ny der var værst faktisk (nok fordi hun er fertil)...
    Men de 2 drenge hun i forvejen havde var egentlig bare mest nysgerrige efter at fange hendes buskede hale smiley
    Nu, ca. 3 uger senere, går de fint i spænd med hinanden..
    Det er så meningen at den nye pige skal steriliseres, lige så snart min veninde har fået lagt lidt penge tilside til det smiley


  • #2   24. sep 2010 Ok super er stadig lidt i tvivl både af hensyn til miné drenge og af hensyn til hunkatten tænker nok lige over det i weekende og så må vi se;)

Kommentér på:
Ny kat

Annonce