{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

hvordan får man sin kat til .. {{forumTopicSubject}}

Hvordan for man sin kat til at blive beder til mennesker, min killing chanel som snart er 18 uger, er en meget aktiv kat og rigtigt dejlig, men hun har et lille problem, hun er ikke særlig kælen og bliver nemt bange for høje lyde smiley hun var 12 uger da vi fik hende men hun hade nok bruge for hendes mor noget mere kan jeg se nu. smiley er der noget jeg kan gøre for at hjælpe min lille skat godt på vej til at blive en god voksen kat (=


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan får man sin kat til ..
  • #1   25. sep 2010 Jeg havde en og hun var ligesom du beskriver (:
    hun blev aldrig kælen hvis man kan sige det sådan, hun ville hellere lege, og så lige snakke et halvt minut engang imellem, men ja nogle katte gider bare ikke snakkes med. men hendes søster var den mest kælene kat, det var helt irreterene (:


  • #2   25. sep 2010 Katte er meget forskellige, men prøv at se om du kan finde noget på inges kattehjems hjemmeside eller kattens værn mm.. I sidste ende måske dyrlægen?
    Jeg ved ikke om der er noget du kan gøre for at styrke hendes angst for høje lyde, men aktiviteten tror jeg måske kan have noget med lømmel-alderen at gøre? Vi har en han-kat på ca 20 uger. Han er rigtig kælen, men har desværre så meget krudt i r.. indimellem at han ikke har tid til at snakke så meget med os..


  • #3   25. sep 2010 tror du det kan blive beder hvis hun bliver steriliseret ? tror du hun falder lidt mere til ro så =) ? fordi nogen gange kan det godt være slemt, så hopper hun op og ned og bliver bange for ingenting næsten alt og andre gange er der ikke noget ! xD

  • #4   25. sep 2010 jeg leger med hende 5 gange om dagen hvis ikke mere (= syntes bare hun kan blive ved og ved med at lege ! (= hehe men det er os sødt
    hun skal til dyrlægen her i næste måned så kan jeg jo snakke lidt mere med ham der omkring det(=


  • #5   25. sep 2010 tit og oftest hjælper det at steriliseret,det hjælp min hun kat som var så egen smiley

  • #6   25. sep 2010 Nu er hun jo ose kun et !barn" de bruger meget tid på leg, og sove...
    Gider hun slet ikke ligge og nusse..

    Det med lyder, hmm mine lan også blive bange for noget den dag og å være ligeglade en anden dag..

    Men prøv med at små larme, og å stille og roligt larme mere


  • #7   25. sep 2010 Ups håber det er til at forstår det jeg skriver.. mit tastatur driller

  • #8   26. sep 2010 Jeg tror det måske ville kunne hjælpe med neutralisering af hende, samtidig med at hun når hun bliver ældre nok falder til ro?
    Prøv at spørg katte-organisationer eller dyrlægen som har erfaring med forskellige typer katte og måske kan give dig råd om hvordan du skal gribe det hele an, inden du starter med at vænne hende til larm?


  • #9   26. sep 2010 Som en klog kone herinde engang fortalte mig. Vil man have et trofast og kælen kat, skal man vælge en hund i stedet for. Jeg havde samme problem med Nimbus i sin tid, men det er først nu her, at han er blevet rigtig kælen. Hvorfor ved jeg ikke, men han er da blevet en rigtig hyggemis.

    Muligvis bliver din kat mere kælen ved en neutralisering. En neutralisering vil dog afhjælpe andre "problemer".


Kommentér på:
hvordan får man sin kat til ..

Annonce