{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Kan det passe at, {{forumTopicSubject}}

en katte mor kan efterlade sine killinger på ca 6 uger. To piger her fra byen var her i tirsdags med en killing. Den var ikke blevet vasket i mange timer, da det nærmest fløj ud med urin da jeg vaskede den. Den er ikke undervægtig. - Igår kom de så igen med en til.. Efter min vudering har moren nok været igang med at flytte killingerne op på loft hvor de blev fundet..
- Jeg tænker ikke at en kattemor kan opgive killingerne i den alder!?. Nogle der har hørt om sådan noget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det passe at,
  • #1   30. sep 2010 Det kan være det er en der er blevet smidt ud af mennesker.. Det sker desværre ret tit

• #2   30. sep 2010 Ja det var også min første tanke i tirsdags. Men børnene har set katten som de tror er moderen til dem før. Og jeg er ret sikker på at faren er den samme som er til mine andre killinger. - De ligner rigtig meget hinanden i krops bygning. - men det kan man ikke være 100% sikker på. Jeg ved bare at jeg ikke vil have det godt med at lade pigerne sætte dem på loftet igen før de ser den kat de tror er deres mor.
    - hvis der skule ha været nogle som har sat dem af, må de være binde gale.. Men det sker jo ofte syns jeg selv.. sådan noget burde ikke ske.

• #3   30. sep 2010 Mormis kan være gået i løbetid igen - dvs hun er ude at blive parret igen. Hun kommer sandsynligvis tilbage til killingerne, når hendes løbetid er overstået... med mindre hun glemmer dem...

• #4   30. sep 2010 Ja for der går en hankat rundt herude.. Han jagter dem alle..
    Jeg tror ikke de holder varmen hvis hun er væk flere timer eller døgn. Jeg har det bedst med at have dem her da jeg så også ved at ingen ejer den kat med killinger.

• #5   30. sep 2010 Når du tager dem ind, er det dit ansvar, for mormis vil ikke have mere med dem at gøre nu. Du skal finde hjem til dem osv.

• #7   30. sep 2010 Lotte. De har været selv uden en mor i flere timer før pigerne kom til mig.
    Jeg har ikke set dem tisse selv endnu.. jeg ved barekillingerne har fået tænder i munden. Og jeg tænker de får det omkring 6 ugers alderen. + % ?..

• #8   30. sep 2010 Nej tænder får de ved 2½ uge til 3 uger.

• #9   30. sep 2010 De har hjørnetænder, for og under tænder.. Så det vil sige de faktisk er under 6 uger. - Jeg kan ikke vudere helt selv.

• #12   30. sep 2010 Ok. Så kan vi blive enige om at de er mellem 3 og 5 max. Altså jeg har blaninger på snart 4 uger og de kan ikke tisse selv endnu, de 2 nye killinger jeg fik har flere tænder end de har. Altså fortænderne er vokset ud på dem.
    - Jeg kunne forstå at det har været nok til at de ikke syntes om at de skulle være på loftet længere.

Kommentér på:
Kan det passe at,

Annonce