{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

kattesprog? {{forumTopicSubject}}

jeg har læst at når en kat spinder kan det godt betyde noget andet end "mm det er dejligt". man kan ikke huske hvad.

er der nogen herinde der ved det?

og. min lille hunkilling lyder sjov når hun mijaver hvis man kan kalde det det. hun lyder som en fugl, eller nærmere end due smiley er det bare hende der lyder sjov, eller betyder det noget?

tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattesprog?
  • #3   30. sep 2010 Heidi N
    Min lille kat laver i hvert fald sådan nogle mystiske knæk-lyder. Det lyder virkelig komisk.

• #4   30. sep 2010 Heidi B : Min kat siger osse lyde som en due smiley det lyder skide skægt , har aldrig hørt den miave rigtig , den lyder altid som en due når den snakker smiley
    Er nogengange bange for at den tror den er en due smiley

• #5   30. sep 2010 Heidi B - det er sandsynligvis hendes måde at snakke på... Mine svigerforældres kat miaver heller ikke rigtigt, hun snakker på en helt anden måde som jeg aldrig har hørt en kat snakke på før... Så tror det er meget normalt smiley

• #7   30. sep 2010 tak alle sammen smiley

jeg tror ikke hun har ondt:) hun leger og spiser og drikker smiley

nu har jeg fået det med spinde på plads smiley jeg tror de spandt fordi de var lidt bange og stressede. det er jo deres første dag her smiley

men trouble har lige smidt sig ved siden af mig hvor jeg så nussede ham, og han lagde sig bare ned og om på ryggen smiley det er da et godt tegn ikk ?? ;P

Kommentér på:
kattesprog?

Annonce