{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
333 visninger | Oprettet:

Tommy D
Tommy D
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Flytning mm. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Har brug for et par gode råd, så håber der er nogle som kan hjælpe mig.

Det drejer sig om, at jeg står og skal flytte næste år, sammen med min kæreste, og hendes to piger.
Problemet er at min kat, som jeg snart haft i ca 5 år, er meget sky, over for fremmede mennesker, og det virker som om hun er utryg, når andre mennesker, kommer for tæt på hende, og det ender ud i, at hun kan finde på at bide/rive pågældende person.

Er det noget man kan vænne en kat af med?, kan man give sådan en kat et nyt hjem, hos en fremmed?, og hvilken slags person, skal det så være?, eller kan man ikke ændre på kattens personlighed, og så er aflivning udvejen??.

Håber der er nogle, som kan give nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flytning mm.
  • #1   2. okt 2010 det er svært og have sådan en kat min ene hunkat har også altid været meget nervøs anlagt og det er faktisk hjulpet på hende at jeg flyttede sammen med min kæreste , men en ting du kan gøre for og hjælpe hende der hjalp mig var at have feliway i stikkontakterne de første par mdr så hun falder til og så give hende meget fred og ro i starten lade hende selv komme .

• Tommy D
    Tommy D Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16
    #2   2. okt 2010 Tak for dit råd Liza.

Men skal bare også tænke på, at der er 2 små piger i huset også, og ville ikke kunne tilgive mig selv, hvis min kat blev agressiv overfor dem, og kradser dem i ansigtet eller andet.

• #3   2. okt 2010 det kan jeg godt følge dig i , men jeg ville sørge for de prøvede og undgå hende de første par mdr også at tage hensyn med hurtige bevægelser mm jeg tror sagtens det ville kunne lade sig gøre hvis pigerne er indforstået med at der skal tages meget hensyn det første lange tid det er en stor omvæltning og min kæreste var da også ked af det et par gange fordi han følte at kattene ikke kunne lide ham men så længe man tager hensyn så vil det også kunne ses i den anden ende . men hvor gamle er pigerne ? i kunne jo også indtil i skal flytte lade pigerne komme på besøg hvor de begynder og tage hensyn allerede nu evt . men det er svært min har godt nok aldrig revet men løbet væk og gemt sig istedet

Kommentér på:
Flytning mm.

Annonce