{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder hvad anbefaler i?
  • #1   6. okt 2010 Maxizoo sælger noget billigt dyrlæge foder som forebygger urinvejsinfektioner.

• #2   6. okt 2010 BARF

• #3   6. okt 2010 Hvis katten har tendens til urinvejsproblemer, så skal du fodre med meget vådt og evt. råt foder. I hvert fald hvis det drejer sig om krystaller i urinen, infektion tror jeg ikke om du kan forebygge med foder.

• #4   6. okt 2010 Jeg ville også vælge barf, altså råt kød, men vil du ikke det, så skal du være opmærksom på at give meget vådfoder til ham, samt skal man altid huske, at det foder du bruger skal have højt protein indhold.
    Jeg anbefaler Applaws, James Wellbeloved, Pro Plan, Feline Porta 21 osv...

• #6   6. okt 2010 Jeg ville bruge Hill´s, jeg bruger det selv, og anbefaler det selv(står i dyrehandel). Jeg har kun gode ting og sige om hills. Men der er jo mange forsk. meninger om alt foder, da det ikke er alle katte som reagere ens på foderet:)

• #7   6. okt 2010 applaws og råt og give en tranebærpille hver anden dag. Men vær opmærksom på at vædske er med til at afhjælpe urinvejsproblemer.

• #8   6. okt 2010 lige nu fodre vi med royal canin til kasterede katte og det fungere helt fint, der er ingen problemer, men hvis pablo på en eller anden måde kommer i noget andet foder f.eks killigefoderet så har han blod i urinen dagen efter. jeg arbejder ved en dyrelæge og han anbefalder c/d fra hills.
    jeg ville bare lige hører om der var andre muligheder.
    tror lige jeg vil læse lidt om barf og finde ud af hvad det hele går ud på smiley

• Foder  P
    Foder P Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 16
    #9   7. okt 2010 Hvis dyrlægen har anbefalet et struvit/oxalat forebyggende produkt, vil jeg være tilbøjelige til at rette mig efter dette. Disse produkter er desværre ret dyr og skal købes gennem dyrlægen. En undtagelse er Techni-Cal`s Urinary, der sælges side om side med deres andre produkter og til normale priser.

• #10   7. okt 2010 feline porta har osse en rigtig god og til meget billige penge. Det er den sorte pose

Kommentér på:
foder hvad anbefaler i?

Annonce