{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

På banen igen.. {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

læste lige det meste igennem, forstår ikke hvorfor sådan noget kan ske herinde? jeg sidder og bliver sur.. prøv at tænk på hvis hun bliver sur på nogen, så får personen lige 50 point ud.. hvorfor tror i der er 10 velkomst point herinde?
joanna - jeg synes det er fint du har din egen mening og holdninger, men synes det er for meget du misbruger dine veninders profiler, selvom du ikke selv kalder det misbrug.. du er ikke dronningen af kattegalleri, hvis det er det du tror, du har ligeså lidt at sige som alle os andre.. mener personligt ikke selv du bør være herinde, du laver mere rod end orden.. kg er et sted for alle, der gerne vil hyggesig.. hvis du nu skulle blive sur over dette jeg skriver, fint så gå ind og brug dine 50 pont til at stemme mig ud..
jeg har sagt min mening, og det vil jeg også have lov til!

- Kristina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  På banen igen..
  • #1   26. jan 2006 ´Shit den er laaang, sad og læste, men så kom jeg til at se hvor lang den egenntlig var ! Så stoppede jeg igen ;P

• #2   26. jan 2006 Yazmin - Jeg vil ikke være uvenner med dig, men jeg synes at hvis man skal holde orden i en profil er at gå ind og godkende udfordringer osv..

Joanna - Er glad for du i det mindste har svaret.. Jeg synes det er i orden at du tjekker deres profiler og acceptere udfordringer osv hvis der skulle være det.. men jeg synes bare ikke at man skal misbruge det med at kunne godkende og afvise på dem måde skal bruges..

- Kristina

Kommentér på:
På banen igen..

Annonce