{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

hjælp med ar finde et trygt hjem. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fjernet en killing på 6 måneder her til aften derfor søger jeg et nyt hjem til ham. De var slet ikke ansvarlige nok til at have et dyr. han er sød, utrolig bange, kender i nogen som mangler én killing. kan afhentes i Holbøk..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp med ar finde et trygt hjem.
  • #1   7. okt 2010 undskyld jeg spørger, men hvad beføjelse har du til at fjerne en kat fra dens ejer? jeg troede det kun var myndigheder der kunne det, ikke jeg siger det er forkert at den er fjernet, men måske en forklaring ville være godt.

• #2   7. okt 2010 Jeg fjernet den fordi damen ville have den fjernet.
    Manden slår hende og kaster katten ud af vinduet, de er mine naboer.. smiley

• #3   7. okt 2010 Det er mig der har givet dem katten..

• #4   7. okt 2010 Måske skulle du have fjernet manden istedet, eller fået politiet til det......

• #5   7. okt 2010 ok det lød bare som om du havde fjernet den uden deres tilladelse, så det kan være du skal udforme det på en anden måde,SS

• #6   7. okt 2010 Dorte uden H

Så mister de deres søn...

• #7   7. okt 2010 så mister de deres søn,, øhhhhhh nej, kun hvis hun tager idioten tilbage igen og igen, men et barn skal slet ik levet sådan.. Der er kun en vej og det politiet.. snakker af egen erfaring.

• #8   7. okt 2010 sønnen er i pleje de har han 2 dage hver 14 dag. men hvis de ikke bor sammen, kan de slet ikke se ham. Jeg er ikke så meget inde i det..

• #9   7. okt 2010 okey

• #10   7. okt 2010 Så er der nok en grund til det.

Og helt ærligt så mener jeg ikke det vil være noget tab for sønnen ikke at skulle se far tæve mor, og lære at kyle katte ud af vinduet.

Men det er nok bare mig.

• #12   7. okt 2010 Dorte uden H
    Forstår din mening helt ud.. jeg har bare ikke lyst til at blandes så meget ind i deres liv, men da jeg har givet dem katten ude fra den rideskole jeg går på. så føler jeg også det er mit ansvar at fjerne ham og finde et bedre hjem til ham.

• #13   7. okt 2010 Lotte * skønne sølvkillinger til salg *
    Det er bare hvad hun har fortalt mig. somsagt har ikke lyst til at blande mig så meget. måske er hun også så bange for ham at hun ikke tør flytte fra ham.

• #14   7. okt 2010 Kig gerne min annoce om send den videre.

• #15   7. okt 2010 alle har indberetningspligt, når der er børn indvolveret, nogle har endda skærpet indberetningspligt.
    Men godt du trods alt hentede katten. Selv om jeg mener du bør anmelde det.

• #16   7. okt 2010 sønnen bor jo ikke hos dem...

• #17   7. okt 2010 nej, men han er der jo ind imellem

• #18   7. okt 2010 Når sønnen er fjernet fra hjemmet i 12 ud af 14 dage mon så ikke myndighederne allerede er tilstrækkeligt involveret....

Anja - Jeg synes, det er rigtig godt, at du har reddet den stakkels kat fra overgreb, og jeg synes så også, det er din moralske pligt eftersom det var dig der overdrog katten til dette forfærdelige hjem.
    Vær mere omhyggelig med at udvælge kattens nye hjem denne gang... (men måske er den er blevet så psykisk og fysisk skadet (?), at aflivning kommer på tale ....) Endnu et nyt hjem med dårlig behandling vil simpelthen være for grusomt.

Hjertesuk! Det sker bare alt for tit, at katte overlades til nogen, der aldrig burde have haft dyr smiley

• #20   8. okt 2010 jeg tror nu at kommunen godt ved hvad manden laver, da de jo har sat barnet i familiepleje, men det er nu sådan at kommunen ikke kan tvinge hende til at gå fra ham, og hun ligger nok der, at hun tror det er hendes egen skyld, at han slør hende, og i den fase kan man ikke gøre så meget, og tro mig uanset hvor mange gange han slår hende, så vil hun vende tilbage, kun fordi hun er bange for ham, men du kan tale med kommunen, og så kan de sætte overvåget samkvem på så han ikke kan gøre noget når drengen er der.

• #21   8. okt 2010 Nu har jeg haft tvangsfjernede børn i familiepleje i mange år....Og som plejefamilie har man jo indberetningspligt så de obs. man får når barnet kommer tilbage fra samkvem de sendes til den ansvarlige kommune......og evnt. plejehjemsforening.
    Og så skal der næsten lig på bordet inden man laver en tvangsfjernelse.
    Jeg håber du beholder katten et stykke tid, så du selv kan obs. om den er så skadet, så den har bedre af en aflivning, end en anden familie.

Kommentér på:
hjælp med ar finde et trygt hjem.

Annonce