{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

henriette s
henriette s
Tilmeldt:
15. okt 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

min dejlige kat er væk :( {{forumTopicSubject}}

Hjælp .Min grå hankat bob er væk.Han er desværre ikke kastreret eller øremærket. Han har været væk i 14 dage nu, vi bor i 9220 ålbørg øst (sølyst). Han er bleven efterlyst på kattensværn og andre sider. Plus vi har ringet til Falk, de havde ikke fået nogle overkørte katte ind. Vi har hængt seddler op alle steder vi kan komme til.
Er der nogle af jer herinde som har nogle go råd ,eller har nogle af jeres katte været væk lige så lang tid.han har altid kun været væk 1- 2 dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min dejlige kat er væk :(
  • #1   18. okt 2010 hej min hun kat kan finde på det samme men hun er stilereceret men en han kat der ikke er kasteret kan godt blive væk i lang tid så mit råd ville være få ham kasteret du får en mere rolig kat og han vil være mere hjemme

  • #3   18. okt 2010 jeg bor heller ikke langt fra 9220..kan du ikke sætte et billed ind, så skal jeg nok holde øje

  • henriette s
    henriette s Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   18. okt 2010 Mange for jeres svar og for at i gider se efter ham. Det vil helt klart være en stor hjælp.
    har lagt par billeder af ham + kontakt info op her (link fjernet)


  • #5   18. okt 2010 Sæt "plakater" op i omegnen. Hvis han kommer hjem igen, så få ham både øremærket og neutraliseret.
    Husk at han sagtens kan være lukket inde et sted.


  • #6   18. okt 2010 Håber han snart kommer hjem!

  • henriette s
    henriette s Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   20. okt 2010 Hvis han kommer hjem igen, kommer han til dyrelægen med det samme .Vi har snakket om det mange gang at nu skulle vi havde det gjort.men desværre få sendt nu:( .håber han kommer igen ,men tro det desværre ikke når der er gået sååå lang tid.men vi bliver ved med at køre ud med seddler og gå og kalde på ham.

Kommentér på:
min dejlige kat er væk :(

Annonce