{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.194 visninger | Oprettet:

hjælp min dejlige kat {{forumTopicSubject}}

jeg ved ikke hvad det er, han er verdens dejligste kat men i går begyndte han at han ikke kunne hoppe rigtigt på bordet og gå så forsigtigt og væser af mig når jeg røre ved hans mave. han har ikke rigtigt lagt afføring så ved ikke om det kan være hård mave?

håber på jeg kan få nogen gode råd, at i måske kan hjælpe mig til om jeg kan gøre noget??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp min dejlige kat
  • #1   26. jun 2010 min nabo's kat blev også sur hvergang man løftede ham og sådan noget de fandt ud af det bare var fordi den havde ondt i maven så han sov bare hele dagen og de llod ham bare sove. Men ved ikke rigtigt hvad det kan være smiley

  • #2   26. jun 2010 så du mener jeg skal prøve at gi ham tid?? jeg er ved at prøve at læse om hva for noget mad der er godt for katte med ondt i maven, og så lade man sulte i et døgn...

  • #3   26. jun 2010 den har ikk bare ondt i maven hvis den hverken kan hoppe op på bordet eller vil have du røre ham. så se og kom til dyrlæge, en kat viser ikke smerte medmindre den har enormt ondt, for det er et svagheds tegn.
    han kan være blevet sparket, skudt med paintball, blevet ramt af en bil osv.
    det kan også være det er noget mindre alvorligt. men hellere en tur til dyrlægen for meget, end for lidt..

    det kan også være noget der sidder fast i tarmene og blokere siden han ikke vil skide heller


Kommentér på:
hjælp min dejlige kat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce