754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Kan jeg lægge billed ind af Skyggen mm Kan jeg lægge billed ind af Skyggen mm

Hej
Jeg vil gerne lægge billeder ind til Jer så I kan se Skyggen og Blueeyes. Men det er et par katte der er kommet tilløbet og er mere eller mindre flyttet ind og vi kan ikke inde ejerne. Men derfor ville jeg alligevel gerne dele billederne af dem med Jer, men spørgsmålet er om jeg kan lægge billeder ind uden at oprette dem, eller om jeg må oprette dem. Skyggen skal jeg her på tirsdag betale dyrlægeregningen for på 700 kr. og han har nu boet 1f4 dage i mit badeværesle, medens Blueeyes kom i går og han har det ikke helt godt for hosteanfald. Har snakket med drylægen og er blevet enige om at vente og se hvordan det går i weekenden inden vi eventuelt lukker ham over til staldkattene. Forresten et lille ekstra spørgsmål, kan man eventuelt sælge katte herinde, det kan jeg ikke helt huske. Og hvis vi ikke finder ejerne vil vi sælge dem (for 100 kr.) bare for at hvis folk ikke vil betale det for at få katten vil de heller ikke betale dyrlægeregningen, og vi giver ikke bare vores katte væk, vi vil være sikker på de bliver behandlet godt.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg lægge billed ind af Skyggen mm
  • #1   27. jan 2006 jeg synes det er helt okay det hele.. Hvis ejerne ikke dukker op og du bruger tid og penge på dem kan jeg ikke se noget i vejen for at du sælger de 2 misser...

• #2   27. jan 2006 Alice T

Jeg går ud fra, at du spørger før du handler, grundet den tidligere tråd vedr. oprettelse af katte som ikke var ens egne...

Hvis kattene bor hos dig og der ikke er andre ejere i sigte, så er det vel et eller andet sted pt. dine katte!!
    Hvis de så bliver omplaceret, så kan du jo vælge at slette dem til den tid!!

Kommentér på:
Kan jeg lægge billed ind af Skyggen mm

Annonce