{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

steriliseret i dag {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Har i dag fået min Silke stilliresiret. Da jeg skulle hente hende ved her i eftermiddags, fik jeg det ret dårligt, da jeg så hende. Jeg var ikke forberedt på, at se hende barberet, og såret, som stadig var blodigt. Jeg fik så ondt af hende smiley

Men er der nogen, der ved, om hun vil være lidt mere frisk i morgen, for hun har ligget og sovet hele dagen. Dyrlægen sagde hun skulle være inde mindst 5 dage. Men glemte at spørge om, hvornår Silke vil være frisk igen.

Men er der andet jeg lige skal være opmærksom på?
Har ellers fået at vide, at såret ikke må bløde, men ikke så meget andet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  steriliseret i dag
  • #1   21. okt 2010 hun kan osse være lidt grogget eller træt i morgen. Det skyldes narkosen og den smertestillende hun har fået. Jeg håber osse du har fået smertestillende med hjem til de næste par dage.
    Såret skal helst være tørt og det må ikke blive varmt, rødt eller vædskende.
    Jeg ville ikke være bekymret, hvis jeg var dig, men det er aldrig rart at se sin lille skat i den situation. Men bliver du alligevel bekymret, så ring til din dyrlæge.

• #2   21. okt 2010 okay, mange tak smiley Jeg holder øje med, at der ikke bliver bidt i såret.

Ja, der var stadig rødt rundt om, der var hun er blevet syet. Fik at vide, at det er sådan nogle som forsvinder igen, men de vil helst have, at man fjerne dem efter 10 dage. Der noget tråd indvendigt, og så går det ud, og der er bundet knuder.

jeg fik ikke noget smertestillende med hjem, og glemte også at spørge om det. kan jeg godt få det, hvis jeg tager derhen igen i morgen?

• #3   22. okt 2010 Min dyrlæge giver også pencillin med hjem når jeg får stereliseret katte. og bruger altid tråd som ikke skal fjernes.

• #4   22. okt 2010 Da jeg hentede min var det det osse stadig blodigt , og de blødte en gang i mellem , men det var nok mest fordi hun virkelig trak hårdt i stingende . Fik smertestillende og penicilin med hjem , så hun var nogenlunde frisk dagen efter

Kommentér på:
steriliseret i dag

Annonce