{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.153 visninger | Oprettet:

Børste til Hellig Birma {{forumTopicSubject}}

Hej alle i kloge hoveder på KG smiley

Mig og kæresten har endelig besluttet os for at få os en hellig birma, men så kom vi til at snakke om pels pleje, og der kom vi sådan til at tænke på hvad man skal have for en slags børste til den?
For der er jo masser af forskellige slag, i meget forskellige pris klasser, og må sige jeg ikke er meget for at give 400 kr for hvad der for mig virker som en helt normal børste som kan købes i bilka for 50 kr.

Så er der nogen som har nogle gode erfaringer med nogle bestemte børster, eller er det bare en bilka model man skal have?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børste til Hellig Birma
  • #2   25. okt 2010 Jeg vil sige I skal have en god stålkam, en karte til kraven og bukserne - og så en en "hårbørste" til den daglige hyggebørstning.

• #3   26. okt 2010 Jeg har købt en skøn børste i Max Zoo til min Birma, den kostede ca 70 kr og han elsker den, engang imellem kæmmer jeg ham - men ellers klarer han resten selv og han har en smuk pels!

• #4   27. okt 2010 Tusinde tak for de gode råd.
    Jeg vil helt klart se på nogle af de børster/kamme som der er blevet anbefalet her.
    @Vibse* - De spratts du har der, ved du tilfældigvis hvilken størrelse det er? Der er jo trods alt en del og vælge imellem af dem.
    Der skulle så vidt jeg kan se stå 2 numre på skaftet af dem, og de skulle så svare til størrelse/tykkelse af den. Så kunne jeg logge dig til at kigge en gang? smiley

• #6   29. okt 2010 Tusinde tak, så bliver det de størrelser der bliver købt.
    Vil dog lige se om jeg evt kan finde et sted hvor jeg kan se lidt på det inden jeg bestiller dem.
    Så det bliver nok lige en tur i forskellige butikker og finde den hvis jeg er så heldig der er nogen som har den hængende i butikken.

Det er trods alt rart at have haft dem i hånden og set på dem inden man beslutter sig helt fast, men det bliver noget i den stil i hvert fald smiley

Så igen, tusinde tak smiley

Kommentér på:
Børste til Hellig Birma

Annonce