{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.081 visninger | Oprettet:

I morgen er det slut :-( {{forumTopicSubject}}

Müsli har en tid ved dyrlægen kl 13.30, den mest trælse tid man skal bestille i sin kats levetid ........

Jeg tænker jeg stadig kan nå at ombestemme mig, men ved også det nok er eneste udvej, men føj, hader når misserne skal herfra .....

De ved det jo ikke, men har så dårlig samvittighed, føler hun kikker på mig med det der udtryk .... :-((

Måske skulle man finde en gård hvor hun kunne gå i fred, men ville heller ikk ha det godt med ikke at vide om der blev taget sig af hende, hvis hun blev syg .....

Føj det er en øv dag .....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I morgen er det slut :-(
  • #1   28. okt 2010 Føler med dig!


  • #2   28. okt 2010 Hvorfor skal hun herfra ? Føler også med dig smiley

  • #3   28. okt 2010 Føler også med dig! Hvorfor skal hun væk herfra?

  • #4   28. okt 2010 hun er en mis som levede det første af hendes liv som vildkat, og det bærer hun desværre præg af ...
    Hun har fået så mange chancer, feliway, mange kattebakker, adgang til have, og alligevel pisser hun på borde, og komfuret og skider bag sofaen ... smiley
    Synes alt er prøvet, og sammen holdt med at hun ikke bryder sig særlig meget om kontakt, og til tider "løber på væggene" efter kontakt med mennesker, er det efter dyrlægens anbefaling det rigtige at gøre, men på en måde har jeg lyst til bare at beholde hende, og bare tørre op, men det er jo ikk holdbart....
    dyrlægen mener ikke müslis liv er godt når hun gør de ting hun gør, og at det derfor er bedst at lade hende få fred ....

    Men det er sku svært ..... smiley


  • #5   28. okt 2010 Det kan dyrlægen have ret i.
    Jeg VED godt at beslutningen er taget, men har du prøvet AnxiCalm?
    Det er et naturprodukt, vist i stil med klonicalm synes jeg at min dyrlæge sagde dengang jeg brugte det til Trold - og han levede op til sit navn!
    På Trold virkede det hurtigt og når han var helt rundt på gulvet, så fik han en dobbeltdosis. Nu bruger man også Zylkéne, det synes jeg så til gengæld ikke var så godt - i hvert fald ikke mod håndværkerskræk, men så lærte det bette kræ det på den hårde måde!

    Ingen - hverken kat eller ejer kan være tjent med urenlighed, der er en dybere årsag.
    Det er på ingen måde for at sende dig ud i et dilemma. men jeg synes alligevel at du skal vide at præparaterne findes. Trold lever heller ikke mere.
    En tanke til dig herfra!


  • #6   28. okt 2010 Takker for svar smiley Og jeg kan godt følge både dig og dyrlægen smiley Men der er virkelig langt fra tanke og til handling, når det kommer til sådan noget her, men jeg mener også at I det her tilfælde vil det nok være bedst for katten, at få fred smiley Pøj Pøj imorgen smiley Tænker på dig smiley

  • #7   28. okt 2010 vi har en tidligere vildkat. hun bor i vores stald, da hun ikke kan bo inde da det er for sent at lære kattebakken ( har også prøvet alt med kattebakken for hende + at hun bliver streeset inde.
    men hun stortrives i stalden, hun har selvfølgelig kurve og tæpper og får mad, og her kan hun gå ud i jorden og lave stort og grave samt fange mus, gå på opdagelse m.m.
    hun er og bliver en kat der trives ude, men hun er også med tiden blevet mere snaksagelig, da hun trives


  • #8   29. okt 2010 Jeg måtte gå samme vej som dig Betinna med mine 2 gamle katte. De havde også store adfærdsproblemer pga de var taget for tidligt fra og var derefter vokset på op på internat. Jeg græd som pisket da jeg skulle have dem ind i kassen og afsted, de lå jo bare og sov herhjemme. Man føler sig som vendes værste menneske. Men nu ved jeg at jeg gjorde det rigtige, de har fred og har det godt. Var de kommet ud på en gård eller andet ville jeg ikke vide om de fik det som de plejede.

  • #9   30. okt 2010 Det blev gjort, men for fanen jeg tudede ......
    min dyrlæge kender mig heldigvis og ved det er absolut sidste udvej ....
    Men man føler sig ond - som den værste bøddel - hvilken ret har jeg til at vælge livet fra eller til - det er jeg slet ikk "stor" nok til .......
    Men jeg vælger at tro på Müsli nu er med sofus i dyrehimlen - og er sikker på de har det godt der ... (tror jeg) ....


  • #10   30. okt 2010 Det er jeg sikker på de har Betina... Stort trøste-kram herfra smiley

Kommentér på:
I morgen er det slut :-(

Annonce