{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Magtkamp? :-S
  • #1   31. okt 2010 Men de har leget voldsomt før.. Bare ikke på den her måde..
    De var ude på badeværelset og stirede hinanden i øjnene..
    Har haft katte før, de kunne godt lege fangelege med tykke haler, men det her er ikke det samme :-S

• #2   31. okt 2010 Synes allerede det virker meget bedre smiley Åh, hvor blev jeg nervøs der!
    Det virker som om at de leger nu.. Dog stadig med tykke haler..
    Jeg tænker måske at de er overtrætte? Hvis katte kan blive det..
    Der har været mere gang i dem i dag, end de andre dage, og har ikke fået sovet ligeså meget som de plejer..

• #3   31. okt 2010 Mine katte tager også nogle ordenlig ture ind i mellem, men blir gode venner igen.

Du skal være obs på at få dem kastereret snart, så du ikke får 2 alfa hanner smiley for så skal du se kamp.

• #4   31. okt 2010 Ja.. Håber at de kan vente til næste måned, det ville være nemmest smiley
    Men nu må vi se, kan godt være at det bliver før..

• #5   31. okt 2010 Tag du det bare helt roligt, det er helt naturligt. Og det kan sagtens blive værre, uden der er noget galt i det. De øver sig bare i at være store stærke misser og om hvem der bestemmer mest, lige nu. Men det allerbedste du kan gøre er at få dem begge neutraliseret, især når de ikke skal bruges i avl. Mine 2 efterhånden meget gamle kastrater tager ind imellem stadig en lille tur, men det er aldrig voldsomt, når de er neutraliserede. Husk at få dem begge neutraliseret.

Kommentér på:
Hjælp! Magtkamp? :-S

Annonce