{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brug IKKE Bayvantic til katte
  • #1   3. nov 2010 Sikke en trist historie, og stakkels katte.
    Jeg synes i den grad, at det er uacceptabelt at apotekeren giver et andet "tilsvarende" produkt for der er bestemt forskel på Advantage og Bayvantic. Stod jeg i situationen, er jeg ret sikker på at det pågældende apotek ville få et meget ubehageligt besøg af mig med en dyrlægeregning i hånden og erstatningskrav. Dette er selvfølgelig betinget af, at jeg har klargjort overfor apoteket, at det er loppeprodukter, der også er beregnet til katte, jeg ønsker at købe.

• #2   3. nov 2010 Vi har prøvet det sammen med Bayer loppekur med Kai. Han gik i kramper og var helt væk. Han fik stesolid(staves) 1,5 dag efter sagde jeg farvel til ham kl 4 om morgen for det skulle min kone få ham aflivet for nu skulle han ikke lide mere. Kl 10 ringer min kone til mig at nu var Kai frisk som en havørn igen så det ende jo lykkeligt med ham:o) Det var godt nok grimt at kigge på.

• #3   3. nov 2010 Der står højt og tydeligt på Bayvantic pakken at produktet er meget giftigt for katte og på ingen måde må komme i berøring heraf. Selv hvis man giver det til hund og har kat, skal katten holdes væk fra hunden i et vist tidsrum.

Så jeg synes, det er lidt skræmmende, at folk åbenbart ikke læser anvisningerne på de produkter, de giver deres dyr.

• #4   3. nov 2010 Jeg syntes det mest skræmmende er, at apoteket udleverer produktet. De burde da vide, at det ikke må bruges til katte. Det burde være dem, der har forstand på det, og dem man skal kunne stole på.

Det er en rigtig trist historie, og jeg føler med dem, der har mistet deres katte.

• #5   3. nov 2010 Lige præcis derfor skal man købe sine loppe/flåt produkter hos dyrlægen, der var dette aldrig sket!!

• #6   3. nov 2010 Nej, nej, nej... Ikke igen smiley Stakkels katteejer, uanset hvis skyld det er, så må det have været forfærdeligt smiley

Men rigtig nok... Jeg forstår altså heller ikke, at folk ikke læser en brugsanvisning på et nyt (for dem) produkt smiley Jeg læser altid indlægsseddel på ALT medicin, både til mine dyr, men så sandelig også til mig selv og familien smiley

• #7   3. nov 2010 apotekeren skal indberettes og når det så er sagt, burde køberen have læst indlægssedlen. Det gør man vel osse, håber jeg, hvis det er til sig selv eller et barn.

• #8   4. nov 2010 Sikke en gyser ... pu Ha !
    Stakkels misser R.I.P.
    samtidig føler jeg da også med ejeren, man vil da aldrig tilgive sig selv,hvis man selv havde været i samme situation , hvad forhåbentligt aldrig sker igen.
    Føler med jer .

• Winnie L
    Winnie L Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #9   4. nov 2010 Det står også uden på pakken, at det ikke er til katte, så man behøver ikke engang at læse indlægssedlen.

• #10   4. nov 2010 det er autoritetstro at stole på de der sælger produkter, og derfor reagere mennesker med tillid til det sagte og læser derfor ikke sedlen.. Der i min verden, nytter det ikek at angribe de der har været udsat for så hård en oplevelse, men derimod støtte dem, og have respekt for at den lærdom, har virkeligt kostet smerte.
    Stakkels ejer og øv at de fra et apotek kan udlevere det til kat.

Hvil i fred kære misser og jeg håber ejeren er kommet hel igennem den grimme oplevelse smiley

• #11   4. nov 2010 Lige præcis i det her tilfælde, kan det umulig være apotekets skyld. Ejeren har set i rabatten, at man kan købe pipetter til hund, og så dele dem op til hver enkelt kat. Hvis man spørger specifikt efter loppekur til hund, vil man næsten altid få udleveret bayvantic, da det er det præparat, der er skrappest og mest effektivt. Så husk altid at oplyse, hvis der er en kat i hjemmet.

En rigtig trist historie og det må være utrolig hårdt for ejeren.

• #12   5. nov 2010 Kontakt rabatten og få dem til at fortælle historien i tv, så ikke andre gør den fejltagelse.

• #13   5. nov 2010 Det var det IKKE Bayvantic men Frontline de brugte i Rabatten.

Kommentér på:
Brug IKKE Bayvantic til katte

Annonce