{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Min kat har lopper {{forumTopicSubject}}

Min kat har lopper, men lader til at de er immune for frontline, hun har fået en pipette 2 gange, med de anbefalede 4 ugers mellemrum, og efter hver behandling er hele lejligheden støvsuget, posen smidt ud og hendes pude har fået vasket betrækket, men hun bliver ved med at klø og slikke sig hele tiden.
Min bonus-mor har anbefalet Absolut D til at sprøjte møbler og tæpper, men virker det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat har lopper
  • #1   4. nov 2010 ja det virker men du er nødt til at finde noget som kan slå lopper og æg på katten ihjel.... spørg evt din dyrlæge

• #2   4. nov 2010 Brug advantage Lopperne er nemlig blevet imune for frontline ?? ^^
    Lopperne dør og falder af af advantage så det virker perfekt,

• #3   4. nov 2010 Advantage virker inden for få dage, men husk at behandle hver fjerde uge i et halvt års tid, så i også får has på dem der klækker ud senere.

• #4   5. nov 2010 Jeg har lige fået Frontline af dyrlægen idag. Det var dog belastende, at det så ikke lader til at virke særlig godt...æv. Har ellers lige været igang med den helt store støvsugning, så det var da lidt spildt smiley lol.

Ved nogle hvor længe der skal gå før man kan bruge Advantage efter at have dryppet med Frontline (idag) ?

smiley
    Ditte

• #5   6. nov 2010 FrontLine virker i mange tilfælde, det virkede i hvert fald på min mors kat, men når I nu alle råder til at bruge Absolut D, er der så nogen der kan fortælle mig hvor det kan købes? For det lader ikke til at de har det på hverken apoteket, i matas eller Petworld

• #6   6. nov 2010 Jeg har på intet tidspunkt rådet nogen til at bruge Absolut D, for det kan man nemlig slet ikke købe mere.

Jeg siger Advantage. Der er stor forskel i og med Advantage er pipetter til nakken og Aboslut D er til at behanle omgivelserne med.

Kommentér på:
Min kat har lopper

Annonce