Sandt eller Falsk {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige modtaget dette brev her inde. jeg nævner ik nogen navne men ville da lige høre hva i andre siger til dette.. jeg har snakket med to opdrætter der begge siger at dette slet selt ikke passer på nogen måder.. vil lførste sige at lillemis fylder 2 år i starten af 2011
Brevet lyder:
Jeg undrer mig bare, da Lille mis er født i 2009. En hunkat er ikke klar til at få killinger før den er fyldt 2 år. Det kan ødelægge morkatten psykisk og kan give skrøbelige/svage killinger... Intet ondt, dine killinger er alle smukke, men det er bare synd hvis missemor får det dårlligt psykisk. Tænk over det hvis du har en anden hunkat der engang skal have killinger.
Held og lykke med at finde kærlige hjem til dem alle
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 330
Min skønne mis fejler intet psykisk hun fik sit 1. kuld killinger kort tid efter hun blev 1 år.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
min kat blev måske drægtig lidt for tidligt, en uge inden 1 års fødselsdagen. Men hun klarede det hele så flot, fødsel uden problemer, og var en overraskende god mor for sine killinger. Den eneste der faktisk var bekymret for det var min mor. Men jeg vidste at Silke kunne klare det, når hun er en rigtig udekat
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 62
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 54
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 62
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
jan 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 247
Tusinde tak for dit svar og beklager at jeg brugte denne tråd, men synes det var lidt oplagt at sprøge når vi alligevel snakkede alder og killinger.
Sandt eller Falsk