1.408 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Whiskas Tørkost til Killinger Whiskas Tørkost til Killinger

Hejsa..
Er der nogen der ved, om man kan købe andre poser end kun 400 gram fra Whiskas Tørkost til Killinger...?
Det vi køber nu koster 23 kr for 400 gram.. - Kan det gøre billigere i andre butikker (har fundet det i Kvickly og Rema1000 til 23-24 kr) ?

På forhånd tak for svar... ;o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas Tørkost til Killinger
  • #1   7. nov 2010 Hej Sofie H..
    Tak for responsen, det har jeg også set og købt til min gamle kat.. Men så vidt jeg ved et det kun til fuldvoksne katte, når de sælger de store poser... smiley

• #2   7. nov 2010 Whiskas er noget man giver som en godbid, ikke som et fuldfoder

• #3   7. nov 2010 Hej Susanne..
    Vi har bare fortsat med at give ham tørkost fra Whiskas, da han fik det hos sin tidligere ejer..
    Hvor kan man evt. købe det ProPlan henad..?

• #4   7. nov 2010 helt enig med Atli Foto -
    Whiskas er som at sende sine børn på Mc Donald´s hver dag .
    Man kan godt give det nogle gange som god bider , men ikke som fuldfoder
    Og man kan få meget godt foder , for billig peng . som også vil give mindre i kattebakken end Whiskas, så man spare også i grus :-))

• #5   7. nov 2010 ud over at whiskas er alt for dyrt pr kg, så er det ikke noget værd. Brug dine penge på noget godt foder og gør din kat og dig selv en tjeneste.

• #10   8. nov 2010 Jeg har ladet mig fortælle af en dyrlæge engang at whiskas kunne kunne medføre nyreproblemer... Jeg fodrer med RC til de store og Hill's til de små her i huset... Det fungerer godt for alle. Min mor har en huskat på 7 år som aldrig har fået andet end Whiskas og han er absolut vokset sig stor og flot på det foder og har i øvrigt et sundt og godt helbred. Der er forskel på dyr. BAre fordi min kæreste ikke kan tåle nødder, betyder det ikke at jeg ikke kan, vel?? Men men men.. Sandre/Thomas ville bare gerne vide hvor man kunne købe det billgt henne, så hvorfor begynde at diskutere om produktet er godt eller skidt?

• #11   8. nov 2010 Man kan ikke får Whiskas til killinger i større poser desværre og husk du ikke bare må skifte foder uden at blande de to forskellige foder sammen smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #12   8. nov 2010 I "gamle" dage hvor der næsten kun var Whiskas tørfoder på marked, hørte man ikke tilfælde om, "at det er nok var Whiskas tørfoderet min kat er blevet syg af," da der ikke var ret så mange forskellige tørfoder til katte at vælge imellem som idag. Der var heller ikke så mange der havde internet og kunne som vi gør idag kommunikere og give de erfaringer vi har videre. smiley Så jeg ville ikke vælge Whiskas. da "vi" forhåbentlige er blevet lidt klogere om vores dyr`s foder og ved nogenlunde hvad vores katte ikke har godt af.:-)

Min intuition eller mave fornemmelse siger mig at Whiskas tørfoder ikke er et godt fuldfoder til katte og at der findes bedre foder på marked idag end i gamle dage. smiley

• #13   8. nov 2010 klapper bifaldende af Janne. Vi er heldigvis blevet klogere, eller det burde vi i hvert fald

Kommentér på:
Whiskas Tørkost til Killinger

Annonce