{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Perser katte {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Da vi overvejede en perser læste vi rundt omkring at man skulle børste dem en gang dagligt.. Men har så siden læst mig frem til at det er nok at børste dem 2-3 gange i ugen. Vi har en sådan en børste med en masse små tænder på også har vi en med store tænder.. Vi har brugt begge på hende indtil nu og faktisk dagligt, men har lige læst i en bog om pessere at hun skal børstest med den med de små tænder og den anden kun skal bruges når hendes hår filtre eller hvis man opdager en knude! Hun har aldrig været vild med at blive børstet men er det simpelhen fordi vi har været for grundig? og det så gør lidt ondt på hende.. Vi vil jo gerne gøre det bedste så hvis der er nogen der vil fortælle om hvordan de gør og hvor tit vil vi gerne hører det:-)

Hilsen Heidi og Chris


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Perser katte
  • #1   1. feb 2006 Jeg tror at det er helt forskelligt fra kat til kat. Når jeg kigger på mine egne så kan jeg se at de har vidt forskellig pels nogle har fepels og andre har strid pels. Så derfor bliver de kæmmet når jeg nu får fingre i dem og det er nogel gange mere end blot én gang om dagen men da jeg end ikke behøver at holde på dem så tyder det da også på at de ligefrem nyder det og så er det jo ikke så ringe. Men det med at kæmme er noget som man ikke kan gøre tit nok for det er da bare lidt hyggeligt syntes jeg og mine mislinger også (selv min lille exotic)
    Mega Knuzere
    Lene M.


  • #2   1. feb 2006 oki, der hvor vi købte hende sagde de at de børstede dem 2-3 gange om ugen.. men i mange bøger samt på nette, vi læste anbefalede de fleste at børste dem dagligt. men har lige lånt en bor persere og der står at 2 gange ugentlig er fin.. og hvad skal man så forholde sig til.. Men tror vi vil prøve med den "alm" kattekam dagligt og så 1-2 gange om ugen med den der tættekam med de store tænder.

Kommentér på:
Perser katte

Annonce