932 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Slås eller leg? Slås eller leg?

Hej allesammen,

Nu har jeg læst flere steder, at katte de godt kan lide at "gå til den" når de leger. Men jeg er stadig lidt bekymret.

For min hankat som var her først har altid hunnens hårtotter mellem poterne når de "slås". Jeg ved ikke om det er leg eller noget, der er dog ingen skrammer på dem.

Men jeg kan tydeligt se at de kan lide at benytte kløerne.
Hvad vil I mene?

Mvh
Aris & Anna

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slås eller leg?
  • #1   13. nov 2010 klip kløerne. Det lyder som helt alm adfærd. Det kan især bliver voldsomt hvis de ikke er neutraliserede.

• #2   13. nov 2010 Marianne N:

De blev skam klippet for 2 dage siden. Heldigvis.
    Der er ingen af dem der er blevet neutraliseret endnu.
    Men det er rart at vide at det er normalt, selvom det lyder lidt voldsomt.

• #3   13. nov 2010 Mine to (kastrerede) hankatte går også ret hårdt til den, så totterne flyver engang imellem. Jeg kan især se det hvis det har været dårligt vejr og de ikke har gidet være udenfor og brænde lidt krudt af, så er de lidt mere efter hinanden. Selvom det ser voldsomt ud, så er det heldigvis kun leg smiley

• #4   13. nov 2010 Jeg har selv en del fertile katte og osse kastrater, der er stor forskel på hvor hårdt det kan blive. Men hvis de begge er fertil ville jeg starte med at for kastreret hankatten både for at undgå strint, men osse fordi de kan blive meget voldsomme i deres leg. Hunkatte ville jeg bestemt osse anbefale dig at få neutraliseret. Du undgår en masse hyleri og du få meget mere harmoniske dyr, der ikke lader sig styrer af deres hormoner.

Kommentér på:
Slås eller leg?

Annonce