{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Køb af Young Female {{forumTopicSubject}}

Så er min lille hunkat blevet steriliseret, og skal starte på Young Female - er der nogen der ved hvor man kan købe det i store poser over nettet, kan ikke finde noget sted.

Har ofte brugt zooplus.de men de har det ikke smiley

Kan I hjælpe?


Kommentarer på:  Køb af Young Female
  • #2   17. nov 2010 Rikke, der er ingen grund til at fodre med young female, ofte er det for at forhindre katten i at tage for meget på... når du siger "young" lyder det til at katten stadig er killing, så vil jeg anbefale at bruge killingefoder indtil katten er færdigudviklet. og derefter gå over på et alm. voksenfoder, evt. light hvis hun har tendens til overvægt. der findes også mærker der laver specielt til stereliserede katte, men ellers er det light foder man kan benytte... f.eks. Arion kat -Light, eller Iams-light royal canin og hils har både light og sterilised...

  • #3   17. nov 2010 Jeg forstår slet ikke alle de forskellige "titler" der er på foder. Jeg har aldrig brugt specialkost til hverken kastrater eller stereliserede hunner. Jeg har aldrig haft en kat der har lidt af urinvejsproblemer eller overvægt, som mange ligger til grund for at bruge den slags foder. Hvis man nærlæser på poserne, så er der nøjagtigt det samme i. men prisen er bare højere, fordi det kun kan købes hos dyrlægen, der osse skal tjene på det. Så i sidste ende betaler du bare mere for det samme.
    Det er noget helt andet hvis du har en kat der beviseligt har en sygdom og dermed skal have noget specialfoder. Ellers køb det du kan få hos dyrhandleren af det mærke du nu foretrækker


Kommentér på:
Køb af Young Female

Annonce