{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

opdrætter, adresse på hjemmeside {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg er ved at lave min nye hjemmeside, opdræt af hellig birma smiley

Og så kom jeg til at se at mange opdrættere har både fuldenavn, adresse, telefonnumre samt billeder af huset....

Jeg er bare så skide nervøs for at der er nogle der kunne finde på at gøre indbrud, når f.eks. man har killinger osv til salg plus jeg også har chihuahua'er som desværre ofte bliver stjålet smiley

Er jeg for pylret??? Hvad mener I??

Det ville være mit værste mareridt, hvis de blev stjålet og aldrig skulle vide hvor der blev af dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdrætter, adresse på hjemmeside
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #1   18. nov 2010 Jeg kan godt forstå dig, jeg ville nok kun skrive telefon nummeret, hvis det var mig.:-) Men har set nogle opdrætter også kun har tlf nr på deres hjemmeside. Det synes jeg er helt ok. Hvis du har hemmeligt nr, så er det jo fint, så er du da dækket ind. For at gå og være nervøs er ikke godt, så hellere lade være. smiley

• #2   18. nov 2010 Vil også helt sikkert sige at en mail adresse og måske et telefonnummer er rigeligt smiley

• Catstuff
    Catstuff Tilmeldt:
    aug 2007

Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
    #3   18. nov 2010 Jeg har valgt kun at have tlf.nr. og mailadresse på min HP.
    Mit tlf.nr kan heller ikke googles.
    Dette netop af de ovenfor nævnte årsager.

• #4   18. nov 2010 Tak for jeres forståelse.....

Synes I at jeg skal skrive "af sikkerhedsmæssige årsager har jeg valgt......"

Eller skal jeg bare oplyse telefonnummer og e-mail. Jeg har hemmeligt nummer smiley

Jeg synes bare ikke man kan bide sig sikker i den verden vi lever i nu...... Og det ville bare være det værste at få mit et og alt stjålet.... Synes det er frygteligt med så mange hunde der bliver stjålet, så de kunne sikkert også finde på at stjæle katte smiley

• #5   18. nov 2010 Du har desværre ret, der er mange ting der skal tages højde for i dag. Jeg synes ikke du skal skrive hvorfor, bare skrive det du vil have frem under kontakt. En hjemmeside kan i forvejen være fyldt med mange nyttige men osse unyttinge informationer.

Kommentér på:
opdrætter, adresse på hjemmeside

Annonce