736 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

det værste maridt det værste maridt

jeg har aldrig mit liv været så bange som idag.mine killinger trives fint,men lige pludselig begyndte den ene at skrige helt vildt og lave bræk lyde,da de var ude ude af deres kravlegård.aldrig har jeg hørt lignede.vi ringede med det samme til dyrlægen,som mente ,den havde noget i den gale hals.skal lige siges de ikk spiser endnu,vi havde dyrlægen i røret i 20 min inden hun npede herud,jeg troede virkelig den døde.det stoppede lige inden hun kom,da den fik brækket et stk voksenfoder op.dyrlægen har tjekket den og alt virker fint.den har diet ved sin mor og leger igen,men aldrig har jeg været så bange.guderne må vide hvor fodret kommer fra,for det står ikk så de kan få det,og det er kun hankatten der får.men han har langt pels under poterne så mon det har hængt fast,men hvor er jeg rystet ,stakkels mis

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det værste maridt
  • #1   18. nov 2010 Uha, stakkels dig, det var da en rigtig modbydelig oplevelse. Ja osse for killingen. Det var godt at du alligevel fik gjort det eneste rigtige, at få ringet til dyrlægen.
    Ja, de små asner kan nemt komme galt afsted og det er ikke altid lige sjovt og sødt at have killinger, det er hårdt arbejde. Lige som når vi mennesker får baby skal der sikres en masse ting hvor killinger skal være. Det er bare ned på maven og tjekke alt. Og alligevel kan det gå galt. Jeg har været ude for en halvstor killing tygge gennem et snørerbånd og slug ca 20 cm. Heldigvis var det rent bomuld, så det kunne passerer helt naturligt, med lidt hjælp. Jo man skal være vågen.
    Heldigvis skete der ikke noget denne gang. Forsat held og lykke med dem

• #2   18. nov 2010 Puha en styg oplevelse smiley

• #3   18. nov 2010 tak ,men er godt nok dybt rystet.men godt dyrlægen os smed hvad hun havde i hænderne og beholdt os i mobilen, men nøj hvor de er skønne.de er så kælne og kontaktsøgende.tror det blir nogen rigtigt gode misser.men det er forældrene også.og vi bruger masser af tid på dem

Kommentér på:
det værste maridt

Annonce