{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Resultater fra Kolding {{forumTopicSubject}}

Sikke en dag jeg havde, jeg er nok den mest glade og stolte ejer i Danmark lige nu hihi.

Mine små pus var så dygtige til katteudstillingen i Kolding der var 6 Huskatte hanner tilmeldt og 3 hunner og de blev bedømt ved hver deres dommer

Og min "lille" Izmir blev sku bedste han noget jeg slet ikke havde forventet da han for det første stadig er ret ung og ikke færdigudviklet endnu og fordi der var så mange flotte konkurrenter til ham bla. Gizmo og Bette her indefra. Men bedste han blev han altså.

Icey dystede mod to også rigtig flotte hunner, og også her vandt hun.... Jeg var måløs det kunne da ikk passe jeg præsenterede selv Icey men Izmir måtte jeg overlade til en anden steward da da både hanner og hunner skulle dømmes samtidig.

Så bror og søster skulle altså på scenen mod hinanden og dyste vom at blive BEST IN SHOW

og det endte med at Izmir blev BIS og Icey blev BOX

Icey fik desværre også et mindre hystrisk anfald på scenen og slap væk fra stewarden og ned blandt publikum, en ejers værste maridt, men det gik stille og roligt og jeg fik fat i hende igen pyy haa.

Så alt i alt en super go dag.

Hvad fik i andre så af resultater i Kolding??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Resultater fra Kolding
Kommentér på:
Resultater fra Kolding

Annonce