25. feb 2005 Følger: 22 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 182
Resultater fra Kolding {{forumTopicSubject}}
Sikke en dag jeg havde, jeg er nok den mest glade og stolte ejer i Danmark lige nu hihi.
Mine små pus var så dygtige til katteudstillingen i Kolding der var 6 Huskatte hanner tilmeldt og 3 hunner og de blev bedømt ved hver deres dommer
Og min "lille" Izmir blev sku bedste han noget jeg slet ikke havde forventet da han for det første stadig er ret ung og ikke færdigudviklet endnu og fordi der var så mange flotte konkurrenter til ham bla. Gizmo og Bette her indefra. Men bedste han blev han altså.
Icey dystede mod to også rigtig flotte hunner, og også her vandt hun.... Jeg var måløs det kunne da ikk passe jeg præsenterede selv Icey men Izmir måtte jeg overlade til en anden steward da da både hanner og hunner skulle dømmes samtidig.
Så bror og søster skulle altså på scenen mod hinanden og dyste vom at blive BEST IN SHOW
og det endte med at Izmir blev BIS og Icey blev BOX
Icey fik desværre også et mindre hystrisk anfald på scenen og slap væk fra stewarden og ned blandt publikum, en ejers værste maridt, men det gik stille og roligt og jeg fik fat i hende igen pyy haa.
Så alt i alt en super go dag.
Hvad fik i andre så af resultater i Kolding??
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Og specielt flot når der også var så mange konkurrenter
Tillykke med det til dem begge
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Katte: 3 Emner: 47 Svar: 489
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 268
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.019
Vil lige sige bette blev nr 3, han var urolig og mega hidsig på gismo (Puma`s) og derefter blev det til næsten alle andre, men det var hans første udstilling så det var lidt synd og det sagde dommeren også at det var det der trak ham ned...
Men ja det var meget flot og stort tillykke med det.... jeg har skrevet en lille besked tili I´m A Wild
Resultater fra Kolding