{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

Katte ting fra Nettet. {{forumTopicSubject}}

Bliver nød til at nævne at man skal passe rigtig meget på når man handler på internettet.
Ved god de fleste er opmærksom på at det ikke altid kan svare sig at handle på nettet.
Et eksempel. Jeg handler hos Dyrenes Eldorado i Slagelse og køber Pestell kompakt kattegrus Easy Clean til 99,- kr. for 18,14 kg.
Så stor var min undren over Kirstens Dyrebutik ( http://www.kirstensdyrebutik.dk/ ) havde den samme kattegrus til 119,- kr. og vel og mærket for kun 9 kg.
Godt jeg har fundet et sted som er billig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte ting fra Nettet.
  • #2   24. nov 2010 Hvis det er det samme kattegrus må meget gerne lægge et link, for det er da også penge at spare.

• #4   24. nov 2010 Jeg prøver at ringe til dem i morgen. Ti sække skal nok få ben at gå på med 2 "tøsser" i huset.

Tak for tippet, og sidder med et grimt billede at de mennesker som køber det til over 13 kr. pr. kilo.

• #5   24. nov 2010 Ja, man skal dælme holde øjne og ører åbne. Jeg køber foder og har også lige bestilt to kradsetårne på zooplus.co.uk og det er rigtig billigt. Men deres grud er ALT for dyrt i forhold til de danske dyrehandlere.
    Men dejligt at du lige bringer det op:-)

• #7   25. nov 2010 Jeg køber Classy cat eller EuroLitter og der er altid 2 poser for 189,- i Poppi;-) Har lige købt noget klumpende kattegrus i BoGrønt. 20 kg. for 50 kr. Normal pris er 90 kr. og det er INTET værd. Så jeg holder mig til det jeg kender:-)

• #8   25. nov 2010 Lotte@har lige talt med Bonnie i Helsingør og grundprisen for 14 kg er 99 hvor jeg giver 99 for 18,14 kg. Men det er muligt som du nævner at få en god rebat ved større køb.

Anja@Ja handler også hos Zooplus. Skal bare huske at det er ikke alt der kan svare sig. men kradsetårne er rigtig billige og også Perfekt foder.

Men kattegrus vil jeg lige høre om ikke Dyrens Eldorado er til at tale med hvis jeg køber "vildt" ind.

Kommentér på:
Katte ting fra Nettet.

Annonce