{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Konkurrence: Vind ting til dine katte. {{forumTopicSubject}}

Jeg starter hermed en konkurrence, som vil blive opdateret hver dag, indtil Aput ( (link fjernet) ) har født sine killinger!

Der kan vindes følgende præmier:
1. Præmie: 5 kg. tørfoder fra Hill´s eller Royal Canin (mærket efter eget valg) som jeg personligt sender med posten.
2. Præmie: 2 kg. tørfoder fra Hill´s eller Royal Canin (mærket efter eget valg) som jeg personligt sender med posten.
3. Præmie: For kr. 100,- blandet guf + legetøj til katte, som jeg personligt sender med posten.

Sådan deltager du, og sådan kan du vinde ovenstående præmier:

1. Præmien kan vindes, hvis man både gætter antallet af killinger Aput føder, SAMT hvor mange af hvert køn.
2. Præmien kan vindes, hvis man gætter alene antallet af killinger som fødes (her behøver man ikke at have gættet kønnene korrekt).
3. Præmien bliver der trukket lod om blandt alle deltagerne der har gættet antallet af killinger korrekt (pånær dem der har vundet 1. og 2. præmierne), hvor jeg simpelthen skriver alle navnene ned på nogle stykker papir, propper dem ned i en pose, ryster den, og uden at kigge tager et enkelt stykke papir op. Dét navn der så står på papiret har vundet 3. præmien.

Der kan kun gættes én gang pr. deltager!

Held & lykke!


Potekram herfra.


P. S.: ALLE DER DELTAGER SKAL ENTEN SKRIVE DERES E-MAIL ADRESSER NED, ELLER ANSØGE OM MIT VENSKAB, SÅ EVT. PRIVATADRESSER KAN UDVEKSLES SENERE I TILFÆLDE AF AT MAN HAR VUNDET.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konkurrence: Vind ting til dine katte.
Kommentér på:
Konkurrence: Vind ting til dine katte.

Annonce